مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد

  • کد خبر: ۲۳۵۷۴۴
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد
باشگاه سپاهان به دنبال جذب ستاره مدنظر سرخابی هاست.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه سپاهان که در روز‌های اخیر فعالیت چندانی در بازار نقل و انتقالات نداشته و اخبار زیادی هم از این تیم وجود نداشت، در اولین اقدام دست روی ستاره مدنظر سرخابی‌ها گذاشت.

مهدی لیموچی که فصل فوق العاده‌ای را در اراک سپری کرد و حتی بخاطر نمایش‌های درخشانش به تیم ملی هم دعوت شد، هنوز یک فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد. اراکی‌ها که به خوبی می‌دانند فصل بعد و به راحتی نمی‌توانند این بازیکن را نگه دارند، ترجیح می‌دهند در همین بازار و با بالاترین پیشنهاد ستاره تیم شان را به فروش برسانند.

این همه در حالی است که استقلال و پرسپولیس هم به شدت به دنبال جذب این بازیکن هستند و حالا با ورود سپاهان به جمع مشتریان لیموچی، باید منتظر بالارفتن قیمت این بازیکن باشیم. این همه در حالی است که اولین پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن هم از طرف پرسپولیس به دفتر باشگاه آلومینیوم ارسال شد.

مهدی لیموچی در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در فصل اخیر آمار ۶ گل ثمر رساند و ۷ پاس گل را به نام خودش ثبت کرد تا یکی از ستون‌های تیم اراکی نام بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->