معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس حملات روسیه در شرق اوکراین ۱۲ کشته بر جای گذاشت سرتیپ سریع: بزودی از قایق جدید نظامی نیروهای مقاومت یمن رونمایی می شود جنبش ملی «غیرمتعهد» آمریکا خطاب به بایدن: مسیر خود در مورد غزه را تغییر دهید اسپانیا به شکایت درباره نسل کشی اسرائیل می‌پیوندد ابراز نگرانی آلمان درباره دور دوم ریاست جمهوری ترامپ اذعان تل آویو به هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی دیگر در غزه زلنسکی باز هم از غرب سلاح خواست گروه های حقوق بشری، اظهارات ترامپ علیه فلسطینی ها را مصداق بارز نژاد پرستی دانستند خانواده اسرای صهیونیست: نتانیاهو بارها مانع از دستیابی به توافق مبادله اسرا شده است + فیلم باقری: ایران بزرگترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ معاصر است مقام حماس: ۷۰ درصد ساکنان نوار غزه با خطر قحطی مواجه هستند اخبار ضد و نقیض رسانه‌های عبری درباره توافق مبادله اسرا اذعان به شکست کارشناس اسرائیلی: دوره پیروزی‌های ما به پایان رسیده است فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد
سرخط خبرها

انتخابات، عرصه‌ای دیگر برای حماسه مردم

  • کد خبر: ۲۳۵۸۹۰
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
انتخابات، عرصه‌ای دیگر برای حماسه مردم
حماسه انتخابات مردسالارانه در جمهوری اسلامی، این‌بار با یاد شهیدی برگزار می‌شود که سید‌و‌سالار شهدای خدمت بوده است.

در دین مبین اسلام و شریعت مقدس ما، انتخاب یک حق و انتخاب خوب، یک وظیفه است؛ همچنان که خداوند متعال در قرآن کریم در مباحث مهم اعتقادی می‌فرمایند: «فَمَنْ شاءَ فَلْیُؤْمِنْ وَ مَنْ شاءَ فَلْیَکْفُر»، هر کسی می‌خواهد ایمان بیاورد و هر کسی می‌خواهد کافر شود.

در تداوم این اعتقاد الهی است که رهبر معظم انقلاب چند روز قبل در دیدار با دانشجویان نخبه به معیار اصلی انتخاب خوب و انتخابات خوب اشاره کردند. ایشان فرمودند: انتخابات خوب خیلی مهم است و در درجه اول هم مشارکت مهم است.

رهبر معظم انقلاب در فراز دیگری فرمودند: برای انتخاب، خوب ببینید چه کسی توانایی کار درجهت ملاک‌های انقلاب را دارد. این بیانات گهربار نشانگر و تأکیدی بر وظیفه مسئولان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و خوب و وظیفه انتخاب اصلح و خوب، توسط رأی‌دهندگان است. 

از‌سوی‌دیگر، حماسه انتخابات مردسالارانه در جمهوری اسلامی، این‌بار با یاد شهیدی برگزار می‌شود که سید‌و‌سالار شهدای خدمت بوده است. عزم و اراده ملی مردم ما این‌بار نه فقط برای یک انتخاب که به‌منظور تداوم راه و طریق منتخب پیشین ریاست‌جمهوری است؛ انتخابی که دربرابر چشم جهانیان جلوه‌گر خواهد شد و مشارکت شما و حضور مشتاقانه در مراکز رأی‌گیری و تشکیل صف برای رسیدن به صندوق‌های رأی را به نمایش در‌خواهد آورد. 

هشتم تیرماه ۱۴۰۳ حضور حماسی شما، پیشرفت روزافزون ملت ایران را در همه عرصه‌ها تضمین خواهد کرد و ایران اسلامی بار دیگر، بدخواهان و کین‌ورزان را عقب می‌نشاند و دل دوستان و تحسین‌کنندگان خود را لبریز از شادی و افتخار خواهد کرد و پیروز چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، شما مردم ولایت‌مدار و نظام جمهوری اسلامی هستید. هشتم تیر، مردم استان همگام با امت اسلام در آزمون خیره‌کننده همه قشرها، همه سلیقه‌ها و همه گرایش‌های سیاسی در کنار هم به صحنه می‌آیند و دوشادوش یکدیگر، دیگربار، به نظام جمهوری اسلامی رأی می‌دهند.

این‌جانب حسب وظیفه دینی، شرعی و ملی خویش، همه مردم عزیز خراسان را به آفرینش حماسه‌ای دیگر دعوت می‌کنم و به این وسیله، از حضرت ولی‌عصر (عج) و ثامن‌الحجج (ع) طول عمر امام خامنه‌ای، علو درجات رئیس‌جمهور شهید و سرافرازی و سربلندی شما را مسئلت دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->