سرخط خبرها

علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد

  • کد خبر: ۲۳۷۵۷۵
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد
علی علیپور، مهاجم سابق پرسپولیس و لژیونر فوتبال ایران پیشنهاد از استقلال را تایید کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام، سرمربی استقلال از مدت‌ها نام علی علیپور را در فهرست بازیکنان مورد نیاز خود قرار داده است، اما برای اینکه مذاکرات با این بازیکن لو نرود تلاش کرد چراغ خاموش حرکت کرده  شرایطی را ایجاد کند که کمتر کسی متوجه درخواستش برای جذب علیپور شوند.

با این حال، اما ماجرای خواستن علی علیپور رسانه‌ای شد و خبر‌های متعددی درباره اینکه باشگاه استقلال باب مذاکراتی را با این بازیکن گشوده منتشر شد. البته از جناح پرسپولیسی‌ها به نوعی سعی شد این خبر تکذیب شود، اما علی علیپور در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از باشگاه استقلال پیشنهاد دریافت کرده است.

علیپور در این باره گفت: «من در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارم و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. استقلال هم به من پیشنهاد داده و هنوز تصمیمی برای انتخاب تیم جدید نگرفتم.»

این درحالی است که پرسپولیسی‌ها بعد از اینکه متوجه شدند باشگاه استقلال دنبال جذب علیپور است مذاکرات تازه‌ای را با این بازیکن کلید زدند تا شاید بار دیگر مهاجم سابق را به ترکیب خود اضافه کنند. مضاف بر اینها، اما باشگاه سپاهان هم بیکار نیست و به دنبال جذب علیپور افتاده تا به نوعی در کارزار جذب این مهاجم خودی نشان دهد.

اصفهانی‌ها نیز در تلاشند با پیشنهادی قابل توجهی راه علیپور را از پایتخت به سمت اصفهان کج کنند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->