نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نابغه‌ای به نام «آرات»

  • کد خبر: ۲۳۷۸۹
  • ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
  • ۴
نابغه‌ای به نام «آرات»
درباره ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شد و مسی را تحت تأثیر قرار داد
به گزارش شهرآرانیوز، آرات حسینی، کودک بااستعداد ایرانی، ویدئویی از خودش منتشر کرده که موردتوجه لیونل مسی قرار گرفته است. فری استایل و گل قیچی‌برگردان آرات حسینی، فوتبالیست بااستعداد ایرانی، در رسانه‌هایی مثل ESPN و ۴۳۳ بازتاب داشته است. آرات حسینی در این ویدئو لیونل مسی را مخاطب خودش قرار داده و به او ابرازعلاقه کرده است. پس از انتشار این ویدئو در صفحات معتبر اینستاگرام، لیونل مسی ستاره بارسلونا، در کامنتی برای آرات حسینی نوشت: متشکرم، کلاس بالایی در حرکاتت می‌بینم و تحت‌تأثیر قرار گرفتم. در آغوش می‌کشمت.
 



آرات حسینی در آکادمی لیورپول چه می‌کند؟
آرات حسینی، پسر نابغه ایرانی که در همان سن خردسالی به یک چهره مشهور تبدیل شد، این‌روز‌ها به‌همراه پدرش در لیورپول به سر می‌برد. آرات که الان شش‌ساله است، به‌واسطه انجام حرکت فوق‌العاده ورزشی در اینستاگرام شهرت پیدا کرد، اما با تمرینات زیادی که داشت، در فوتبال هم به یک نابغه تبدیل شد. او به آکادمی لیورپول راه پیدا کرده، اما سن پایین آرات و قوانین سفت‌وسخت فیفا درزمینه منع باشگاه‌ها از عقد قرارداد با بازیکنان در سنین کم، باعث شده تا فعلا این پسر ایرانی و پدرش در حال بررسی پیشنهاد‌هایی از سراسر اروپا باشند. پدر آرات فعلا نمی‌تواند درباره آینده پسرش که نامش به‌عنوان یک نابغه بین‌المللی در اروپا هم بر سر زبان‌ها افتاده است، پیش‌بینی دقیقی داشته باشد، اما او مطمئن است در آینده آرات را در یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهیم دید. محمد حسینی، پدر آرات، آخرین وضعیت این نابغه ایرانی را در کشور انگلیس تشریح می‌کند.

آرات فعلا در آکادمی لیورپول تمرین می‌کند
ما در لیورپول هستیم و قصدی هم برای بازگشت به ایران نداریم. البته برای تعطیلات می‌خواستیم چندهفته‌ای به ایران بیاییم که به‌خاطر لغو پرواز‌ها و شرایطی که در تمام دنیا به‌واسطه شیوع ویروس کرونا حاکم است، میسر نشد. آرات در آکادمی لیورپول تمرین می‌کند، اما به‌خاطر موانعی که باشگاه‌ها در عقد قرارداد حرفه‌ای با بازیکنان در سن پایین دارند، فعلا لیورپول نمی‌تواند رسما آرات را جذب کند. در سال‌های اخیر دیدیم که باشگاه‌های بزرگی همچون منچسترسیتی هم ازسوی فیفا به‌خاطر زیرپا‌گذاشتن همین قوانین حرفه‌ای نقره‌داغ شدند.
 


از آرسنال و منچستریونایتد هم پیشنهاد داشتیم
یکی از سران باشگاه لیورپول بازی آرات و استعداد او را که دید، کاملا تعجب کرد و گفت این بچه در این سن‌وسال چگونه می‌تواند این کار‌ها را بکند. بعد از آن مقدمات کار فراهم شد تا آرات به آکادمی لیورپول راه پیدا کند. ما فعلا منتظر اتفاق‌های بعدی هستیم، چون آرات طرف‌دار‌های زیادی در بین باشگاه‌های انگلیسی پیدا کرده است. حتی باشگاه آرسنال از ما دعوت کرد که حداقل برای سه‌چهار ماه آرات را به آنجا ببریم. حتی یک روز ما به آکادمی منچستریونایتد رفتیم. لیورپولی‌ها خیلی برایشان مهم است که آرات را نگه دارند، چون از استعداد او باخبر هستند. بعد از رفتن ما به منچستر، یکی از نمایندگان باشگاه لیورپول به خانه ما آمد و گفت که به ما اعتماد کنید و همین‌جا بمانید.

کسی که ما را به انگلیس آورد، گفت قرارداد ۱۲ ساله ببندیم!
شخصی که باعث آمدن ما به انگلیس شد و هزینه‌های ما را می‌داد، به‌یک‌باره گفت باید قرارداد دوازده‌ساله امضا کنیم. طبق قول‌وقرار قبلی می‌خواستیم قرارداد سه‌ساله ببندیم، اما او گفت برای من قرارداد سه‌ساله ارزشی ندارد. من هم با قرارداد دوازده‌ساله مخالفت کردم، چون پیش خودم گفتم آرات چند سال دیگر که بزرگ می‌شود، شاید بگوید چرا این کار را کردی. پیشنهاد‌های زیادی اینجا از مدیربرنامه‌های مختلف دریافت کردیم که همه به فکر قرارداد‌های بلندمدت هستند. آن‌ها می‌خواهند در اولین قرارداد حرفه‌ای آرات که شاید ۱۰ سال دیگر امضا شود، شریک باشند.‌

نمی‌خواهم آرات برای انگلیس یا اسپانیا بازی کند
خود آرات بارسلونا را دوست دارد. قطری‌ها از مدت‌ها قبل که ما در ایران بودیم، وکلای گردن‌کلفت فرستادند و بعد از مذاکره با ما تلاش کردند آرات را به بارسلونا ببرند، اما موفق نشدند؛ چون منع قانونی داشت. فیفا در سایت خودش چندی‌پیش از آرات به‌عنوان یک پسر پنج‌ساله بابلی نام برد که پا جای مسی می‌گذارد. به خاطر همین، آرات کاملا شناخته شده است و هر باشگاهی روی آن دست بگذارد، کاملا زیر ذره‌بین است. ما شهروند ایران هستیم و قصد نداریم تابعیت کشور دیگری را بگیریم، به‌خاطر همین کار ما سخت‌تر هم می‌شود. من نمی‌خواهم آرات در آینده برای انگلیس یا اسپانیا بازی کند.
 


لیورپول عکس با آرات را ممنوع کرده است
ما ویزای تحصیلی گرفتیم و با این مجوز در انگلیس هستیم؛ وگرنه به‌خاطر قرارداد فوتبالی نمی‌توانستیم اینجا باشیم. لیورپول هم که الان آرات را در آکادمی خودش جذب کرده، گفته هیچ کس حق عکس‌گرفتن با این بچه را ندارد. حتی چند نفر را مأمور کردند تا حواسشان باشد کسی با آرات عکسی نگیرد تا برایشان دردسر نشود. اگر آرات چهره شناخته‌شده‌ای نبود، شاید این دردسر‌ها را نداشتیم، اما به‌خاطر بازتاب فضای مجازی، آرات کاملا یک چهره بین‌المللی شده است.

نایک و آدیداس به‌خاطر تحریم‌ها سمت ما نمی‌آیند
آرات الان شش‌ساله است و ما با افراد زیادی برای آینده او مشورت کردیم. حتی محمودرضا فاضلی که مدیربرنامه خیلی از فوتبالیست‌های بزرگ ایرانی بوده و هست، ما را راهنمایی کرد. به برگشتن اصلا فکر نمی‌کنیم. اینجا همه‌چیز برای پیشرفت آرات فراهم است، اما برخی موانع قانونی وجود دارد. بعد از تعریف‌وتمجید فیفا، تمام نگاه‌ها روی آرات است. نایک و آدیداس به‌خاطر تحریم‌ها نمی‌توانند با آرات قرارداد امضا کنند، اما مطمئن باشید روزی می‌رسد که آن‌ها برای قراردادبستن با آرات حسینی رقابت خواهند کرد. آن روز خیلی هم دیر نیست.

صحبت از تزریق استروئید مسخره است
شایعات و صحبت‌های این‌چنینی که پدر آرات به او استروئید تزریق می‌کند، از چند سال قبل زیاد بود. آرات تست‌های زیادی در ایران داده و اینجا هم تست‌های زیادی از او گرفته شده است. این شایعات مسخره است و نمی‌خواهم به آن‌ها فکر کنم یا درباره‌اش حرف بزنم. تمرکز ما روی آینده آرات است و به این مسائل فکر نمی‌کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
12
35
.افرین
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
2
2
واییی،اینو نگاه
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
5
2
هیچ استعدادی نداره
هادی
Poland
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
5
2
ارات هیچ استعدادی نداره. مثل مسی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->