اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل تشکیل ۶ کمیته تخصصی برای استقبال از زائران دهه آخر صفر در مشهد آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر در مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) مرکز فرماندهی آتش نشانی و مدیریت بحران مشهد ساخته می‌شود دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق نمایشگاه بین‌المللی پرچمدار دیپلماسی اقتصادی مدیریت شهری مشهد است واژگونی خودرو در شمال‌غرب مشهد ۸ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۳۰ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله اسماعیل‌آباد مشهد از روند کند اجرای پروژه فضای سبز این محدوده | پاییز، کال سرسبز می‌شود
سرخط خبرها

امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند

  • کد خبر: ۲۴۰۲۱۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: خواسته ما از مدیریت شهری مشهد این است که در میدان مشق صبحگاه، المان ۵۳۶۷ شهید را ایجاد کنند؛ هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ رضا آذریان امروز، ۳۱ تیر ۱۴۰۳، در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵هکتاری جهانشهر در ضلع شمالی خیابان شهید فیاض‌بخش و بهره‌برداری از ۹ پروژه فرهنگی، عمرانی و ترافیکی در منطقه۸ اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام ابعاد و در تمام صحنه‌ها همیشه در کنار مردم و مسئولان بوده، هست و خواهد بود.

وی افزود: ارتش در برقراری و تأمین امنیت در مرز‌ها بوده و هست، در مباحث محرومیت‌زدایی بوده و هست و در کمک به مدیریت شهری در اقصا نقاط ایران کار‌های بزرگی را انجام داده است. من دو پادگان را در نیروی زمینی جابه‌جا کردم که یکی پادگان بیرجند و دیگری پادگان مشهد بود تا به زائران و مجاوران کمک کرده و بتوانیم در اینجا نیز براساس تدابیر و دستورات و در تعامل با مدیریت شهری این کار را اجرا کنیم.

آذریان بیان کرد: در این مسجد که مراسم در آن برگزار می‌شود، ۵۳۶۷ شهید نماز خواندند و رفتند. شهدای بسیج در اینجا نماز خواندند. شهید صیاد شیرازی و سرداران شهید اینجا نماز خواندند، رفتند و به شهادت رسیدند. اینجا جایگاه بزرگی است. هرچه در مجموعه این بوستان کار انجام دهیم، خوب است. مردم که به پادگان نگاه می‌کنند باید بدانند چه کسانی اینجا بودند و الان کجا هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ادامه داد: مردم و جوانان ما باید بدانند اینجا کجاست. اگر توانستیم این فرهنگ را در این پارک ایجاد کنیم، همه ما عاقبت‌به‌خیر خواهیم شد. خواسته دیگر ما این بود که در میدان مشق صبحگاه، المان ۵۳۶۷ شهید را ایجاد کنید. هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، کل مرز افغانستان را در اختیار دارد. باوجود همه مشکلات و درگیری‌هایی که با افغانستانی‌ها داشتیم که نمی‌گذاشتند لودر ما در مرز‌های خودمان کار کند، اما با پشتیبانی و قدرت نظامی که داشتیم، نیرو‌های مسلح ایستادند، اقتدار را در مرز نشان دادند و امروز برای امنیت شهر، در مرز درحال دیوارکشی هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->