آذری‌جهرمی از بازنگری موضوع ممنوعیت واردات آیفون در دولت چهاردهم خبر داد: تصمیم نهایی با وزارت صمت است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا آیفون ۱۷ اسلیم فقط یک دوربین خواهد داشت؟ زمان تولید و عرضه آیفون SE ۴ مشخص شد + جزئیات کدمورس و راهنمای حل پازل در مینی‌گیم همستر کامبت + کمبو کارت‌های امروز (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) سامسونگ در One UI ۷ دو قابلیت‌ محبوب آیفون را کپی می‌کند! باز هم ایلان ماسک و دعوت از مارک زاکربرگ برای مبارزه! (۴ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش رمز کیف پول امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کدمورس و راهنمای حل پازل در مینی‌گیم همستر کامبت + کمبو کارت‌های امروز (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۱۱۲۲
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
کدمورس و راهنمای حل پازل در مینی‌گیم همستر کامبت + کمبو کارت‌های امروز (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳)
همسترکامبت شامل چالش‌های روزانه از جمله کارت‌های روزانه و کدمورس و مینی‌گیم است. در ادامه راهنمای تمام حل تمام چالش‌های جمعه ۵ مرداد را می‌بینیم.

به گزارش شهرآرانیوز،ربات تلگرامی همسترکامبت یک بازی در سبک Tap to Earn است و بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه و انجام ماموریت‌ها و دریافت کارت‌های امتیاز مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این بازی در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه‌اندازی شد و تاکنون کاربران زیادی را جذب کرده است.

این بازی چالش‌های روزانه جالبی را برای به چالش کشیدن کاربران خود ارائه می‌دهد. با آپدیت شدن هر کدام از این ماموریت‌های روزانه، در این مطلب می‌توانید پاسخ آن چالش را بیابید.

کدمورس امروز همسترکامبت جمعه ۵ مرداد

در ربات همستر کامبت، می‌توانید با وارد کردن کد مورس منتخب، هرروز یک میلیون سکه رایگان دریافت کنید. کدمورس ربات همستر کامبت هرشب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه آپدیت می‌شود و کدمورس جدید جایگزین قبلی خواهدشد.

ابتدا وارد ربات بازی می‌شوید سپس در صفحه ابتدایی (بخش Exchange)، روی گزینه Daily cipher در بالای صفحه، کلیک می‌کنید تا حلقه دور همستر به رنگ قرمز در بیاید.
سپس کلمه FLASH را به صورت کد مورس (از راست به چپ) به این شکل زیر وارد کنید:

F  . . _ .
L  . _ . .
A . _
S  . . .
H . . . .

آموزش واردکردن کدمورس همسترکامبت

برای نقطه کافی است یک بار ضربه بزنید و برای خط کافی است انگشتتان را روی همستر ۲ ثانیه نگه دارید و سپس بردارید، بین هر کلمه که وارد کردید ۳ ثانیه صبر کنید تا کلمات پاک نشوند.

هربار که یک حرف را درست بزنید حروف برای شما نمایش داده می‌شود تا کلمه به صورت کامل نوشته شود سپس می‌توانید یک میلیون سکه را برداشت کنید.

راهنمای بازی کلید همسترکامبت، جمعه ۵ مرداد

همسترکامبت در بخش Excheng یک بازی با نام mini game اضافه کرده است. در این مینی‌گیم شما باید با حل کردن پازل و جابه‌جایی مکعب‌ها، کلید گیر افتاده میان پازل‌ها را به خارج هدایت کنید. برای اینکار فقط ۳۰ثانیه زمان دارید! مینی گیم ربات همستر کامبت هرشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه آپدیت می‌شود و مینی گیم جدید جایگزین قبلی خواهدشد.

در ویدئو زیر می‌توانید طریقه حل این پازل امروز همسترکامبت را مشاهده کنید.

 

کارت‌های کمبو ربات همستر امروز جمعه ۵ مرداد

 همستر کامبت (Hamster Kombat) به صورت روزانه ایونتی قرار داده است که باید در آن سه کارت را به صورت شانسی در قسمت ماین (Mine) پیدا کنید تا ۵ میلیون سکه هدیه بگیرید؛ این کارت‌ها هر روز ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آپدیت می‌شوند و شما ۲۴ ساعت مهلت دارید که آن‌ها را پیدا کنید. در ادامه، کارت‌های ۵ مرداد همسترکامبت را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

کارت‌های کمبو همسترکامبت، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بارگذاری می‌شوند.

 

 

توجه: این مطلب به منظور تاییدی بر درآمدزا بودن «همسترکامبت» نیست و توصیه می‌شود به این ربات‌های تلگرامی فقط با دید بازی نگاه کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->