تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و آرسنال در دیداری دوستانه | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم آیا استخر‌ها و پارک‌های آبی مشهد روز یکشنبه (۷ مردادماه ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تراکتور - پرسپولیس، بدون تماشاگر می‌شود؟ بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد کلیه اماکن ورزشی مشهد، فردا (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳)، تعطیل شد پایان مسابقات کشوری کونگ‌فو توآ جام امام‌رضا (ع) با قهرمانی خراسان رضوی و اصفهان در نونهارلان و نوجوانان درویش واسطه بازگشت انصاری به پرسپولیس احتمال تغییر نظر گاریدو در مورد سوارز پرسپولیس در محاصره دلال‌ها
سرخط خبرها

پایان مسابقات کشوری کونگ‌فو توآ جام امام‌رضا (ع) با قهرمانی خراسان رضوی و اصفهان در نونهارلان و نوجوانان

  • کد خبر: ۲۴۱۳۱۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
پایان مسابقات کشوری کونگ‌فو توآ جام امام‌رضا (ع) با قهرمانی خراسان رضوی و اصفهان در نونهارلان و نوجوانان
مسابقات کشوری کونگ‌فو توآ جام امام‌رضا (ع) با قهرمانی خراسان و اصفهان به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات کشوری کونگ‌فو توآ، جام امام‌رضا (ع)، با حضور بیش از چهارصد ورزشکار و مربی در سالن شهیدبابانظر مجموعه ورزشی کارگران مشهد برگزار شد. در این دوره از مسابقات که با حضور ۲۲ تیم از بیست استان کشور برگزار شد، نفرات و تیم‌های برتر پس از تأیید احکام از سوی فدراسیون، معرفی خواهند شد. استان‌های خراسان‌رضوی و تهران با دو نماینده، بیشترین ورزشکار را در این جام به خودشان اختصاص داده بودند. این دوره از بازی‌ها در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان از روز چهارشنبه شروع و تا عصر جمعه ادامه داشت.

هوای گرم و سالن گرم‌تر

در روز‌هایی که هوای شهر مشهد به گرم‌ترین حالتش رسیده بود، سالن برگزاری مسابقات وضعیت مطلوبی نداشت و به نظر می‌رسید سامانه‌های تهویه‌اش کار نمی‌کند. این وضعیت اعتراض همراهان و تماشاگران را در پی داشت. البته کافی بود فقط ۱۰ دقیقه روی سکو‌ها باشید تا بیشتر از یک ورزشکار در میدان مبارزه عرق کنید! 

هیجان سکو‌ها بیشتر از تاتامی‌ها بود!

یکی از اتفاقات ویژه این دوره، حضور خانواده‌ها در سالن بود. مادران و پدران با اشتیاق فرزندانشان را تشویق می‌کردند و حتی نکته‌های فنی را جلوتر از برخی مربیان به گوش ورزشکارانشان می‌رساندند! بیراه نیست اگر بگوییم هیجان سکو‌ها بیشتر از تاتامی مسابقات بود و اشک و شادی‌اش حتی از درون رینگ مسابقات سالن هم بیشتر بود. مادران پس از باخت فرزندانشان به پهنای صورت اشک می‌ریختند و پدران هم پس از هر امتیازی که ردوبدل می‌شد، دست‌هایشان را مشت می‌کردند و انگار خودشان را روی تاتامی می‌دیدند.

جشنواره لهجه‌ها

وی سکو‌های هواداران که یک دور می‌زدید، انگار به همه استان‌های کشور سفر کرده‌اید. ورزشکاران استان‌های شمال‌غرب کشور با لهجه شیرین آذری صحبت می‌کردند و غربی‌ها کردی را با شیرینی تمام بیان می‌کردند و با هم حرف می‌زدند. جنوبی‌ها باهم عربی حرف می‌زدند تا کسی برنامه‌ها و تاکتیک‌هایشان را متوجه نشود و به نظر می‌رسید اینجا غریب‌ترین لهجه، مشهدی است!

رئیس هیئت کونگ‌فو استان: دومین قدرت کشور هستیم

قربان اعظمی، رئیس هیئت کونگ‌فو و هنر‌های رزمی استان خراسان‌رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درباره برگزاری این دوره از مسابقات در شهر مشهد گفت: بیشتر استان‌ها با همه ظرفیت وارد مسابقات شده بودند و همین اتفاق باعث شد سطح فنی بازی‌ها به‌شدت بالا برود و به اذعان کارشناسان و مربیانی که در سالن حضور داشتند، یکی از تورنمنت‌های باکیفیت کشوری را در مشهد شاهد هستیم. به‌طور قطع آغاز بسیاری از استعدادیابی‌ها از همین رده‌های سنی خواهد بود و بالابودن سطح فنی این بازی‌ها روزنه‌های امید را در دل همه ما زنده می‌کند تا تیم‌ملی قدرتمندی را در سال‌های آینده در اختیار داشته باشیم. 

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنر‌های رزمی خراسان‌رضوی با اشاره به وضعیت این رشته در استان، بیان کرد: کونگ‌فو استان بنا بر اعلام شاخص‌ها و پارامتر‌های فنی فدراسیون، دومین تیم قدرتمند کشور (پس از تیم تهران) محسوب می‌شود و ما هم در مجموعه هیئت کونگ‌فو و هنر‌های رزمی همه تلاشمان را می‌کنیم تا این سطح و جایگاه را حفظ کنیم و حتی ارتقا بدهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->