تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم آیا استخر‌ها و پارک‌های آبی مشهد روز یکشنبه (۷ مردادماه ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تراکتور - پرسپولیس، بدون تماشاگر می‌شود؟ بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد کلیه اماکن ورزشی مشهد، فردا (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳)، تعطیل شد پایان مسابقات کشوری کونگ‌فو توآ جام امام‌رضا (ع) با قهرمانی خراسان رضوی و اصفهان در نونهارلان و نوجوانان درویش واسطه بازگشت انصاری به پرسپولیس احتمال تغییر نظر گاریدو در مورد سوارز پرسپولیس در محاصره دلال‌ها
سرخط خبرها

بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد

  • کد خبر: ۲۴۱۳۳۳
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد
درحالی که همچنان نقل و انتقالات باز است مدیران این باشگاه به دلیل کمبود بودجه نقل و انتقالات را فعلا متوقف کرده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر نام‌های متعددی از بازیکنان خارجی برای حضور در استقلال مطرح شده، اما هیچ یک هنوز به این تیم ملحق نشده‌اند.

مهم‌ترین دلیلی که سبب شده نقل و انتقالات استقلال به نوعی متوقف شود، فقدان بودجه کافی برای تداوم خرید‌ها در فصل نقل و انتقالات است.

یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال به خبرنگار شهرآرا اعلام کرد که باشگاه استقلال بودجه‌ای که برای خرید و یا تمدید بازیکنان از هولدینگ دریافت کرده بود را خرج کرده و تا زمانی که بودجه جدید نرسد، بازیکن جدیدی جذب نخواهد شد.  


علاوه بر آن هزینه سفر به ترکیه نیز هست که برای مدیران باشگاه استقلال مشکلات تازه مالی به وجود آورده است. شاید اگر استقلال بودجه کافی در اختیار داشت با برخی بازیکنان فصل پیش خود قرارداد تمدید نمی‌کرد تا اینگونه مورد اعتراض هواداران خود قرار بگیرد.  

شاید اگر بودجه کافی بود قرارداد بازیکنانی همچون رضاوند یا نیک نفس تمدید نمی‌شد و استقلال بازیکنان بهتری را به خدمت می‌گرفت، اما در حال حاضر بودجه باشگاه استقلال برای ادامه فعالیت چشمگیر در نقل و انتقالات محدود شده و اولویت مسائل دیگری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->