رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس نخستین برد لیورپول با اسلات فاطمه مجلل به جدول شانس مجدد رفت + فیلم انتقاد نیکبخت از تصمیم‌گیران استقلال آیا استخر‌ها و پارک‌های آبی مشهد روز یکشنبه (۷ مردادماه ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تراکتور - پرسپولیس، بدون تماشاگر می‌شود؟ بودجه استقلال برای خرید بازیکن تمام شد کلیه اماکن ورزشی مشهد، فردا (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳)، تعطیل شد
سرخط خبرها

ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس

  • کد خبر: ۲۴۱۴۳۴
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس
آرش رضاوند در اعتراض یک هوادار استقلالی نسبت به عملکرد خودش واکنشی جنجالی و بحث‌برانگیز داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، آرش رضاوند به دلیل عملکردش در فصل گذشته بار‌ها مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت.

تقابل رضاوند و اهانت به یکی از هواداران استقلال در فضای مجازی در چند روز گذشته بار دیگر در فضای مجازی وایرال شد.

ماجرا از این قرار است که یکی از هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به حضور رضاوند در ترکیب استقلال اعتراض دارد و اعتقاد دارد که استقلال تحت هدایت فرهاد مجیدی اگر به جام قهرمانی دست پیاده کرده به دلیل عدم حضور رضاوند در ترکیب استقلال بوده است که در ادامه رضاوند با اهانت و استفاده از الفاظ زشت نسبت به این هوادار واکنش نشان می‌دهد.

ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس

اهانتی که ممکن است این بار برای رضاوند گران تمام شود و منجر به جریمه نقدی و یا محرومیت این بازیکن استقلال شود.

مطابق اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مطابق قوانین فیفا، مجازات فحاشی و توهین در فضای مجازی بیش از فضای حقیقی است، چرا که در فضای حقیقی ممکن است عده محدودی از این موضوع در جریان قرار بگیرند، اما به دلیل گستردگی فضای مجازی، می‌تواند اهانت یک بازیکن فوتبال در فضای مجازی وایرال شود و میلیون نفر را تحت تاثیر قرار دهد.

حال باید منتظر بمانیم که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای بازیکن استقلال که قرارداد خود را هم به تازگی تمدید کرده است چه جریمه‌ای در نظر خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->