چرا عبدی از پرسپولیس جدا شد؟ حاشیه عجیب تیم فوتبال خیبر خرم آباد قبل از آغاز لیگ برتر اخراج دو بازیکن در دستور کار نکونام حاشیه المپیکی که رسانه‌ای نشد دلیل نیمکت‌نشینی پورعلی‌گنجی مشخص شد تغییر احتمالی در میزبانی پرسپولیس در آسیا سعید مهری مشتری ندارد|پایان تلخ هافبک سابق استقلال روش‌های خاص مجیدی برای حاشیه سازی علیه نکونام+عکس بیانیه نویسی دلیل احضار مدیرعامل استقلال به کمیته اخلاق مدال نقره پارالمپیک بر گردن فاطمه همتی+ ویدیو نتیجه بازی آث میلان و لاتزیو در سری آ+ ویدیو خلاصه بازی| هیجان‌انگیز و بی‌برنده! حمله هاشمی‌نسب به علی پروین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی بارسلونا و وایادولید| آتش بازی شاگردان فلیک مدافع نیوکاسل شاگرد ستاره بارسا می‌شود حسرت تلخ شاهی | حذف تیرانداز مشهدی بخاطر ماشه‌های سبک‌تر تیم مشهد با ورژن حسینی در لیگ برتر همه چیز درباره خروج تیم لیگ برتری کشتی از استان خراسان رضوی | همیشه پای پول در میان است مشهد میزبان اردوی تیم ملی دوچرخه سواری | امیدواری به آینده رکاب‌زنی + فیلم نتیجه و ویدئو بازی ساره جوانمردی در فینال تپانچه بادی پارالمپیک پاریس (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | اولین طلای ایران علی پروین: به نکونام فرصت دهید
سرخط خبرها

دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا

  • کد خبر: ۲۴۱۴۰۱
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا
بارسلونا آماده امضای قرارداد شش ساله و ۶۰ میلیون یورویی برای خرید دنی اولمو، ستاره تیم ملی اسپانیاست.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود اینکه چندروز پیش زمان استفاده از بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن با لایپزیش به پایان رسید، اما تیم آلمانی همچنان حاضر است با مبلغی در همین حدود ستاره خود را به فروش برساند. اولمو پس از درخشش در ترکیب لاروخا در یورو ۲۰۲۴ تیم‌های زیادی از جمله منچسترسیتی، اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ را خواهان جذب خود می‌بیند، اما در بین همه آنها عزم بارسایی‌ها برای اضافه کردن این ستاره به تیمشان بیشتر از بقیه به نظر می‌رسد.

بارسلونا به اولمو پیشنهاد قراردادی شش ساله داده است. این قرارداد طولانی به باشگاه این امکان را می‌دهد که هزینه خرید این بازیکن را در ۶ سال قرارداد او پخش کن و با این مسیر دچار مشکلات نقض فیرپلی مالی لالیگا هم نشود. قرارداد پیشنهادی به اولمو شامل دستمزد اولیه مشابه با درآمد فعلی او در لایپزیگ، یعنی حدود ۱۱ میلیون یورو در سال است. با این حال، قرار است دستمزد او از سال سوم قرارداد به طور قابل توجهی افزایش یابد، درست مانند مدلی که بارسا پیش از این برای بستن قرارداد با ستاره‌های مطرحی از جمله روبرت لواندوفسکی و ایلکای گوندوگان استفاده کرده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->