ضبط فصل هفتم سریال «پایتخت» آغاز شد + فیلم پنهان‌شدن در غشای کلمات | چند خطی درباره کتاب «زندگی در آمنیون»، مجموعه شعر قاسم رفعت‌حسینی حسن معجونی در نقش پادشاه شهر حِلّه «رویای نیمه شب» مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) بازگشت «پاورقی» به آنتن سیما + زمان پخش کتاب‌های پرفروش‌ کانون پرورش فکری در نخستین ماه تابستان ۱۴۰۳ معرفی شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) پخش انیمیشن «مینیون‌ها» برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس اختصاص رایگان فیبر نوری به همه سینماهای کشور حکایت نظریه آلبرت و کفش‌های آن سه مرد مروری کوتاه بر زندگی امیراشرف آریان پور، موسیقی دان و پژوهشگر نام آور ایرانی اکران «روزی روزگاری آبادان» با بازی تنابنده و معتمدآریا در سینما «ماداگاسکار ۱» و «آلفا و امگا ۳» در شبکه‌های امید و کودک پایان نگارش فیلمنامه «اخراجی‌ها ۴» سینما و تئاتر مشهد در گرمای بی‌سابقه تعطیل است؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ضبط فصل هفتم سریال «پایتخت» آغاز شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۱۵۰۲
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
ضبط فصل هفتم سریال «پایتخت» آغاز شد + فیلم
محسن تنابنده با انتشار یک ویدئو از آغاز ضبط و تولید فصل جدید سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بازیگر نقش «نقی» در سریال پایتخت روز شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ در اینستاگرام ویدئویی را در مسیر جاده تهران به مازندارن منتشر کرد و گفت: اینجا در ورسک دمای هوا ۱۸ درجه است. ما می‌رویم که سریال پایتخت۷ را کلید بزنیم.

فصل هفتم سریال «پایتخت» سه ماه پیش وارد مرحله پیش تولید شد و قرار است فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش «رحمت» در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» که نخستین بار به‌عنوان محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، در آخرین روزهای زمستان ۸۹ روی آنتن این شبکه رفت و بعدها در سیمافیلم به تولید رسید، طی حدود هشت سال، با استقبال مخاطبان به یکی از موفق‌ترین محصولات کمدی سازمان صداوسیما تبدیل شد و در نهایت با ۶ فصل رکوردشکنی کرد و محبوب و پرمخاطب به کارش ادامه داد.

«پایتخت» پس از حواشی فصل ششم که به نامه رییس وقت سازمان صداوسیما منجر شد، ادامه نیافت و دچار مشکلات متنوعی شد. به‌طوری که حتی تا مدتی از شبکه‌های تلویزیون بازپخش هم نمی‌شد.

سریال پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد. پخش قسمت‌های پایانی پایتخت ۶ به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ در ایران به تعویق افتاد و در روزهای پایانی اسفند ۱۳۹۹ پخش شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->