آمریکا درباره هدیه ۱۰ میلیون دلاری مصر به ترامپ به صورت محرمانه تحقیق می‌کند آیت‌الله علم‌الهدی: فرهنگ میزبانی، اصل هویتی مردم مشهد مقدس است سازمان بازرسی کشور مسئله آب‌رسانی به روستا‌ها را بررسی می‌کند ولایت مداری و دولت یاری بیمه معلمان مدارس غیردولتی با ۳۰ ساعت کار در هفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی سخت و کوبنده خواهد بود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ترور ناجوانمردانه رهبران جبهه مقاومت، نمایانگر ضعف رژیم صهیونیستی است انتقاد نیویورک‌تایمز از خودسری نتانیاهو انتخاب گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل‌۹۰ در هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم یک قلاده توله پلنگ در نکا نجات یافت (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس ورودی پرونده به دیوان عدالت اداری کشور طی ۲ سال اخیر کاهش یافته است موافقت ترامپ برای مناظره با کامالا هریس در سپتامبر رویترز انتشار گزارش درباره آمادگی ایران برای حمله موشکی را رد کرد دعوت از ۳ وزیر کابینه جهت حضور در صحن مجلس صباح زنگنه: رژیم صهیونیستی از سخنرانی پزشکیان عصبانی و افسرده شده است | تأثیر ترور شهید هنیه بر منطقه مسعود پزشکیان این هفته وزرای دولت چهاردهم را به مجلس معرفی خواهد کرد نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان؛ طرح تعطیلی آخر هفته هنوز ایراد دارد آمریکا می‌خواهد استقرار نظامی‌اش در غرب آسیا را تقویت کند گردان‌های القسام پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک هدف قرار دادند در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری ۵ تن شهید شدند بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی آماده باش شدند
سرخط خبرها

دعوت از ۳ وزیر کابینه جهت حضور در صحن مجلس

  • کد خبر: ۲۴۲۷۳۵
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
دعوت از ۳ وزیر کابینه جهت حضور در صحن مجلس
بررسی ابعاد ترور شهید هنیه و استماع گزارش سرپرست وزارت امور خارجه درباره عملکرد این وزارتخانه در دستور کار این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نشست‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از امروز شنبه (۱۳ مردادماه) تا چهارشنبه (۱۷ مردادماه) در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با رئیس قوه قضائیه در دستور کار این کمیسیون است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در این هفته به کمیسیون اجتماعی مجلس خواهد رفت تا درباره ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده روی اربعین به اعضای کمیسیون گزارش دهد.

کمیسیون اقتصادی در این هفته میزبان وزیر اموراقتصادی و دارایی است تا وزیر درباره آخرین وضعیت شاخص‌های اقتصادی کشور و اولویت‌های برنامه هفتم توسعه در حوزه اقتصاد به اعضای کمیسیون گزارشی ارائه دهد.

بررسی ابعاد ترور شهید اسماعیل هنیه با حضور مسوولان ارشد کشور و استماع گزارش علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه درباره عملکرد این وزارتخانه در دستور کار این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هم در این هفته گزارش عملکرد چهارماهه دریافت‌ها و پرداخت‌ها(منابع و مصارف) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را در بررسی خواهد کرد.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این هفته نشست مشترکی با مسوولان فرهنگستان علوم پزشکی ایران در محل فرهنگستان برگزار خواهند کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهد رفت تا گزارشی درباره عملکرد این وزارتخانه به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

کمیسیون کشاورزی نیز بررسی برخی از طرح‌ها و لوایح که اعاده شده از شورای نگهبان است از جمله طرح تقویت امنیت غذایی را در دستور کاری خود دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->