برزای - مس، نهایی شد امید استقلال به آماده شدن ورزشگاه آزادی زیلیکیچ معادلات جواد نکونام را به هم زد آغاز رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی کشور در مشهد از فردا (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) رضایی: قزاقستان حریف تدارکاتی خوبی است مدافع النصر به دنبال فرار از فوتبال عربستان ضرب الاجل بارسلونا برای نیکو ویلیامز فیلم عجیب نیکبخت در عرصه مدلینگ! تراکتور - پرسپولیس؛ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تاریخ و ساعت بازی دوستانه بارسلونا و رئال مادرید | ال کلاسیکو در ایالات متحده مصدومیت کاپیتان پرسپولیس آغاز لیگ را از او گرفت مربی استقلال از این تیم کنار گذاشته شد پرسپولیس برای چند بازیکن سر کیسه را شل کرد پرسپولیس - گندوز، مشروط شد کار سخت یک استقلالی برای ملی‌پوش شدن مهدی عبدی در رادار تراکتور نتیجه و ویدئو بازی حسن تفتیان در دوومیدانی مقدماتی المپیک پاریس (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) | وداع تفتیان با المپیک سرمربی لیگ برتری با اسپانسر انتخاب شد! نتیجه و ویدئو بازی هانیه رستمیان در فینال تیراندازی المپیک پاریس (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) | دست رستمیان از مدال کوتاه ماند
سرخط خبرها

تراکتور - پرسپولیس؛ در ورزشگاه یادگار امام (ره)

  • کد خبر: ۲۴۲۸۰۵
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
تراکتور - پرسپولیس؛ در ورزشگاه یادگار امام (ره)
رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد قطعاً دیدار تراکتور - پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد ششگلانی درباره آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار داشت: تیم فنی در حال کار در ورزشگاه هستند و مراحل بازسازی در حال انجام است. این قول داده شده است که ورزشگاه برای بازی‌های لیگ هم آماده شود.

وی در واکنش به این پرسش که آیا قطعاً ورزشگاه یادگار امام (ره) برای دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر آماده خواهد شد، گفت: بله مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد و قول دادند ورزشگاه یادگار امام (ره) به بازی هفته دوم برسد. البته احتمال دارد نواقص جزئی تا آن زمان باقی بماند، اما بازی در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد و آمادگی کامل وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی راجع به نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) خاطر نشان کرد: عمده نواقص ورزشگاه بحث بلیت‌فروشی بود که توسط باشگاه برای آن برنامه‌ریزی صورت گرفته است. گیت‌ها هم در حال آماده شدن است. شماره‌گذاری صندلی‌ها هم وجود دارد که باید انجام شود. علاوه بر این تمام اینها بحث ورودی ورزشگاه هم هست که باید برای تماشاگران مشخص شود.

ششگلانی همچنین تصریح کرد: درباره چمن ورزشگاه ما مشکلی نداریم و یکی از بهترین چمن‌های ایران را داریم. درباره نور ورزشگاه هم مشکلاتی وجود داشت که اصلاح شده است و الان مشکلی نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->