سرخط خبرها

پایان سریال «خاندان اژدها» در فصل چهارم

  • کد خبر: ۲۴۳۵۵۴
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
پایان سریال «خاندان اژدها» در فصل چهارم
سازندگان سریال جدید «خاندان اژدها» که پیش‌درآمدی برای سریال مشهور «بازی تاج و تخت» است، به صورت رسمی از پایان این سریال در چهار فصل خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از خالقان سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) در یک کنفرانس خبری تایید کرد که این سریال قرار است پس از چهار فصل به پایان برسد.

فصل سوم این سریال در حال حاضر در مرحله نگارش است و تولید آن قرار است اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز شود. فصل دوم سریال نیز به تازگی پخش شده است.

پیش از این، شایعاتی مبنی بر اینکه این سریال ممکن است چهار یا پنج فصل داشته باشد وجود داشت، اما این اولین بار است که سازندگان به طور رسمی پایان سریال را پس از چهار فصل تأیید کرده است.

جورج آر. آر. مارتین، نویسنده کتاب «آتش و خون» و یکی از خالقان سریال، در سال ۲۰۲۲ در یک پست وبلاگی اشاره کرده بود که داستان «رقص اژدهایان» برای روایت کامل خود به تقریبا چهار فصل نیاز دارد. بنابراین، سریال ذخاندان اژدها» پس از چهار فصل به پایان خواهد رسید و انتظار می‌رود فصل‌های باقی‌مانده همچنان بر جنگ داخلی خاندان تارگرین و داستان‌های پیچیده آن تمرکز داشته باشند.

سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) یک سریال تلویزیونی فانتزی است که به عنوان پیش‌درآمدی برای سریال مشهور «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) ساخته شده است. این سریال بر اساس کتاب «آتش و خون» نوشته جرج آر. آر. مارتین است و داستان آن حدود ۲۰۰ سال قبل از وقایع «بازی تاج‌وتخت» رخ می‌دهد.

داستان سریال بر جنگ داخلی خاندان تارگرین، معروف به رقص اژدهایان تمرکز دارد. این جنگ داخلی زمانی رخ می‌دهد که اعضای مختلف خاندان برای تصاحب تخت آهنین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. سریال نشان می‌دهد که چگونه اختلافات داخلی و جاه‌طلبی‌های شخصی منجر به یک جنگ خونین و مرگبار در میان اژدهاسواران و خاندان‌های بزرگ وستروس می‌شود.

سریال «خاندان اژدها» به دلیل تولید پرهزینه، جلوه‌های ویژه چشمگیر و داستان پیچیده‌اش، مورد توجه و تحسین قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->