رئیس نمایندگی وزارت خارجه در مشهد: سیاست ایران کمک به کمتر شدن مشکلات مردم افغانستان است + فیلم تکریم و معارفه معاون اجرایی رئیس‌جمهور؛ منصوری رفت، قائم‌پناه آمد + فیلم درخواست ایران از افغانستان برای اعلام نتیجه بررسی‌ها درباره عاملان حمله به سرکنسولگری مزارشریف پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر برای راهپیمایی اربعین پرویز فتاح پیشنهاد حضور در کابینه مسعود پزشکیان را نپذیرفت پلیس به انتشار ویدیو خیابان وطن‌پور تهران واکنش نشان داد گروه‌های مقاومت: انتخاب سنوار یک سیلی بزرگ به صورت صهیونیست‌هاست باقری‌کنی جهت شرکت در نشست سازمان همکاری اسلامی به عربستان سفر کرد سردار رادان: در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم برای اتباع خارجی صادر نمی‌شود کاخ سفید: پاسخ ایران و حزب الله به اسرائیل هنوز آغاز نشده است آمریکا: یک پهپاد و ۲ موشک بالستیک انصارالله یمن را منهدم کردیم باقری: سکوت برخی کشورهای اروپایی سبب گستاخی رژیم صهیونیستی می‌شود بیانیه جهاد اسلامی فلسطین به انتخاب یحیی سنوار باقری: با پاسخ قاطع خود با عامل ناامنی در منطقه مقابله خواهیم کرد بیانیه حزب‌الله لبنان پس از انتخاب یحیی سنوار اعتراض روسیه به رفتارهای اسرائیل در نشست‌های شورای امنیت سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است واکنش ایران به ادعاهای ضدایرانی در خصوص اتهامات یک پاکستانیِ متهم به ترور ترامپ آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جلسه روز چهارشنبه مجلس لغو شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گروه‌های مقاومت: انتخاب سنوار یک سیلی بزرگ به صورت صهیونیست‌هاست

  • کد خبر: ۲۴۳۷۰۲
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
گروه‌های مقاومت: انتخاب سنوار یک سیلی بزرگ به صورت صهیونیست‌هاست
گروه‌های فلسطینی، انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس به فاصله یک هفته از شهادت اسماعیل هنیه را بیانگر قدرت و انسجام مقاومت دانسته و تاکید کردند: این اتفاق یک سیلی بزرگ به صورت صهیونیست‌ها و ضربه‌ای عظیم به توطئه‌های آنهاست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بعد از انتخاب «یحیی سنوار» رئیس حماس در نوار غزه، به عنوان رئیس دفتر سیاسی این جنبش و جانشین شهید «اسماعیل هنیه»، گروه‌های فلسطینی با عرض تبریک به سنوار و جنبش حماس، این اقدام را یک موفقیت بزرگ و پیامی قوی برای اشغالگران صهیونیست درباره انسجام حماس و توانایی آن در ایستادگی و دفاع از حقوق مردم فلسطین در سخت‌ترین شرایط دانستند.

حماس همچنان قوی و منسجم است

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای، انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس را به این جنبش تبریک گفته و اعلام کرد: موفقیت جنبش حماس در برگزاری رایزنی‌های داخلی و پر کردن خلأ ریاست دفتر سیاسی این جنبش، بعد از شهادت اسماعیل هنیه و در شرایطی که فشارهای زیادی علیه حماس وجود داشت، حامل پیامی قوی برای دشمن اشغالگر است، مبنی بر اینکه حماس همچنان قوی و منسجم بوده و هیچ آسیبی به ساختار آن وارد نشده است.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: برای آقای یحیی سنوار و سایر برادرانمان در جنبش حماس، در حرکت رو به جلو برای تحقق اهداف ملت فلسطین در آزادی و بازگشت و همچنین شکست اشغالگران آرزوی موفقیت داریم.

حماس قدرت غلبه بر مصیبت‌های بزرگ را دارد

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم به نوبه خود با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که انتخاب یحیی سنوار، رهبر مبارزین فلسطینی به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس را به برادرانمان در این جنبش تبریک می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به قدرت جنبش حماس برای غلبه بر مصیبت‌های بزرگ مانند شهادت برادرمان اسماعیل هنیه و ادامه راه ایشان و همه رهبران شهیدمان، اطمینان داریم.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: برای یحیی سنوار و همه برادرانمان در رهبری جنبش حماس، در انجام این مسئولیت بزرگ به گونه‌ای که در خدمت دفاع از ملت فلسطین و حقوق آنها در این مرحله حساس باشد، آرزوی موفقیت می‌کنیم.

انتخاب یحیی سنوار یک سیلی بزرگ به صورت دشمن است

کمیته‌های مقاومت فلسطین هم در بیانیه‌ای به این منظور اعلام کرد: انتخاب یحیی سنوار، رهبر بزرگ مقاومت فلسطین به عنوان جانشین برادر شهید و مجاهدمان اسماعیل هنیه در ریاست دفتر سیاسی حماس را به این جنبش تبریک می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: یحیی سنوار، رهبر مجاهد فلسطینی بهترین جانشین برای شهید اسماعیل هنیه بوده و ما برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم و انشاالله پیروزی ملت و مقاومت ما و شکست رژیم نازی صهیونیستی، به دست این برادر مجاهدمان رقم بخورد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه این بیانیه تاکید کرد: انتخاب رهبر بزرگمان، ابو ابراهیم سنوار، یک سیلی بزرگ به صورت دشمن و ضربه‌ای عظیم به توطئه‌های کثیف دشمن صهیونیستی و بخشی از انتقام و پاسخ به جنایت ترور برادر شهیدمان اسماعیل هنیه است.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس و ابو ابراهیم سنوار، به عهد خود در وفاداری به خون همه شهدا و فداکاری‌های ملت ما پایبند خواهد بود و همچنان متعهد به حقوق مردم خود، اصول ملی و مقدسات فلسطین تا آزادسازی سرزمینمان از شر اشغالگران، خواهد ماند.

شامگاه سه‌شنبه جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که یحیی سنوار به عنوان جانشین شهید اسماعیل هینه رئیس دفتر سیاسی این جنبش انتخاب شده است. این انتخاب با خشم رژیم اشغالگر صهیونیستی و تبریکات جبهه مقاومت همراه شده است.

در این زمینه موسسه موسوم به سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: انتصاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس، یک شوک و غافلگیری بزرگ و به معنای پیامی برای اسرائیل است، مبنی بر اینکه سنوار زنده است و رهبری حماس همچنان در غزه، با قدرت باقی خواهد ماند.

«اسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم اشغالگر نتوانست خشم و عصبانیت خود را پنهان کند و در توئیتی نوشت: «انتخاب سنوار به عنوان جانشین اسماعیل هنیه دلیل دیگری برای ضرورت ترور فوری وی و نابودی حماس است».

در این میان روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که انتخاب یحیی سنوار به عنوان جانشین اسماعیل هنیه، اشاره به این دارد که رهبران حماس با گذشت 10 ماه از آغاز جنگ، همچنان حامی عملیات 7 اکتبر (طوفان‌الاقصی) هستند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->