تکمیلی| هفت کشته و مصدوم بر اثر انفجار در اسلام آبادغرب آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی جی اصفهان+ فیلم اعلام اسامی سایت‌های فروش بلیت پرواز‌های اربعین (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) فرمول متناسب‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان چگونه است؟ صدور احکام متناسب‌سازی حقوق هم برای سایر سطوح و هم برای حداقل بگیران تامین اجتماعی (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) فوری| چهار فوتی و مصدوم بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز در اسلام آباد غرب+فیلم ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش به کجا رسید؟ زائران اربعین بخوانند| تامین شناورهای مسافری برای جابه‌جایی زائران اربعین از خرمشهر حریق یک رستوران در طبرسی شمالی+جزییات (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) با هتل کرنر باتومی آشنا شوید هواشناسی هشدار داد| خطر غرق شدن شناگران در دریای خزر همه چیز درباره هتل سی لایف فامیلی آنتالیا آخرین جزئیات فروش بلیت پرواز‌های اربعین در ایرلاین‌های داخلی زائران پیاده اربعین پیگیر پیش‌بینی اوضاع جوی باشند یک مسئول بهداشتی: پایش بیماری‌ها در ایام اربعین اهمیت بسیاری دارد افزایش ۶۰ درصدی جمع‌آوری و درمان معتادان متجاهر اعلام نتایج نهایی شرکت‌کنندگان در آزمون‌های پایه یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ بذر زمان دار و زمین تازه ثبت نام یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر زائر اربعین جزئیاتی از زمان برگزاری انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت
سرخط خبرها

ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۲۴۴۵۶۳
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش به کجا رسید؟
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از بررسی آخرین وضعیت ساماندهی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی جدید در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان عظیمی راد در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در این جلسه آخرین وضعیت ساماندهی نیرو‌های انسانی وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید مورد بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: آموزش و پرورش با کمبود نزدیک به ۱۷۶ هزار نیروی معلم برای سال تحصیلی جدید مواجه است لذا بر لزوم صدور بخشنامه‌ای برای رفع اجبار به کارگیری بازنشستگان فرهنگی و ادامه فعالیت معلمان خرید خدماتی در مهر ماه امسال تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه طی هفته‌های آینده ۱۸ هزار نیروی خرید خدمات تعیین تکلیف می‌شوند، لازم است که وضعیت معلمان خرید خدماتی، نهضتی و طرح امین نیز مشخص شده و حتی این موضوع از مولفه‌های اساسی برای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش دولت است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->