بدرود مرد جوان بخت وداع جامعه والیبال مشهد با مرد اخلاق در سالن مهران قهرمانان المپیک از سربازی معاف شدند برترین‌های فوتبال ایران مشخص شدند | رضاییان بهترین بازیکن، اوسمار بهترین مربی آگهی فروش منتظر محمد منتشر شد قرارداد اندونگ با استقلال رسمی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی دوستانه لیورپول و سویا (۲۱ مرداد ۱۴۰۳) | برد شیرین لیورپول برابر سویا جنگ لیورپول و منچستریونایتد برای رابیو تاریخ و ساعت بازی بارسلونا و موناکو در فینال بارسلون | بلوگرانا آماده فتح خوان گامپر رتبه ایران در جدول مدال‌های المپیک پاریس در روز پایانی این رقابت‌ها + رده‌بندی کشور‌ها تلاش استقلال برای میزبانی در شهر قدس نتیجه و ویدیو بازی امیرعلی آذرپیرا با حریف آمریکایی در رده‌بندی المپیک پاریس | آخرین مسابقه و آخرین مدال نتیجه و ویدیو بازی رحمان عموزاد با حریف ژاپنی در فینال المپیک پاریس | زور رحمان به حریف ژاپنی نرسید بدهی سنگین استقلال به دلیل مصاحبه‌های نکونام و همکاران پرداخت شد نتیجه و ویدیو بازی امیرعلی آذرپیرا با حریف قزاقستانی در المپیک | یورش به برنز غیبت عجیب گل محمدی در تمرینات فولاد سقوط لیگ فوتبال عربستان پخش زنده مراسم اختتامیه المپیک پاریس (یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی‌های کشتی‌گیران ایران در المپیک پاریس (یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های آذرپیرا، عموزاد
سرخط خبرها

آگهی فروش منتظر محمد منتشر شد

  • کد خبر: ۲۴۴۵۵۴
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
آگهی فروش منتظر محمد منتشر شد
باشگاه استقلال قصد دارد از منتظر محمد، هافبک-مهاجم عراقی درآمد زایی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، به این اسامی نگاه کنید: اندونگ، سیلوا، کاکوتا، ماشاریپوف، بلانکو و زیلیکیچ. اینها اسامی بازیکنان خارجی استقلال در فصل جاری هستند. قانون ۱+۵ نیز در قبال خارجی‌های استقلال رعایت شده و اگر ماشاریپوف را آسیایی بدانیم، سایز بازیکنان از کشور‌های غیر آسیایی هستند و در نتیجه استقلال می‌تواند با خیال آسوده از ترکیب خارجی‌های فوق استفاده کند.

در این میان نام سه بازیکن خارجی دیگر نیز در فهرست استقلال بود که باشگاه استقلال هریک را به دلیلی از لیست خارج کرد.

کوین یامگا به دلیل مصدومیت از فهرست استقلال کنار رفته و قرار است لااقل تا نیم فصل در لیست نهایی نباشد تا اگر به لحاظ فنی آماده و مهیا شد، به ترکیب استقلال بازگردد که احتمالش هم چندان زیاد نیست و پیش بینی می‌شود که این بازیکن در نهایت بعد از پایان فصل جاری برای همیشه از لیست استقلال کنار گذاشته شود.

کیوسفسکی نیز یک دروازه‌بان بوسنیایی است که قبل از شروع تمرینات استقلال به خدمت گرفته شد، اما جواد نکونام این دروازه‌بان را تایید نکرد و با توجه به اینکه سید حسین حسینی و خالد آبادی در ترکیب آبی‌ها حضور دارند عملا شانسی نمی‌توان برای این دروازه‌بان در ذهن متصور بود و او نیز از فهرست استقلال کنار گذاشته شد.

اینکه استقلال بتواند از کنار کیوسفسکی درآمد زایی کند، هدف دشواری است، چون دروازه‌بان بوسنیایی خریداری شده از سوی استقلال سوابق چندان روشنی در فوتبال ندارد و به همین دلیل تیم‌های ایرانی نیز خواهان جذب این بازیکن نیستند.

ماجرای منتظر محمد، اما متفاوت با دو خارجی دیگر است. این بازیکن که ابتدای فصل پیش به طور قرضی از ترکیب آبی‌ها جدا و به تیم مس رفسنجان پیوست با وجود اینکه ازلحاظ اخلاقی چندان مورد تایید محرم نویدکیا، سرمربی مس نیست و به گوش نکونام هم رسیده، اما همچنان در فوتبال ایران خواهان دارد و به مانند اغلب بازیکنان عراقی اگر قدری از لحاظ روانی خودش را کنترل کند بازدهی مثبتی خواهد داشت. درواقع منتظر محمد می‌تواند برای استقلال یک فرصت مناسب باشد تا از کنار فروشش این باشگاه پول دربیاورد که باید دید ماموریت مدیران استقلال برای کسب درآمد از این بازیکن به سرانجام خواهد رسید یا اینکه منتظر محمد نیز بدون خواهان باقی خواهد ماند؟!

اگر این بازیکن به تیم جدیدی نرود، باشگاه استقلال ناچار به پرداخت مطالباتش خواهد بود واز این منظر استقلال ممکن است دچار لطمه مالی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->