آخرین گروه پاکبانان شهرداری مشهد امشب (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) به نجف اشرف اعزام می‌شوند نایب‌رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: باید به امیدآفرینی در حوزه بانوان توجه شود بودجه بخش بانوان شهرداری مشهد در دوره ششم مدیریت شهری ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است تصویب طرح جامع گردشگری منطقه نمونه ملی گردشگری هفت‌حوض مشهد اعمال‌قانون ۲۹۳۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۹ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک پرحجم در میدان فلسطین، خیابان امام‌خمینی(ره) و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری مشهد + فیلم هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۴۰ دستگاه تاکسی ون سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد به مرز مهران ترکیب جدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده شورای ششم شهر مشهد در سال چهارم آقاعزیز دیگر حوصله نعل‌بندی ندارد | داستان «عزیز ابراهیمی» آهنگر مشهدی پل امام‌رضا (ع)، زمینه‌ساز اجرایی‌شدن مترو مشهد-گلبهار تمهیدات جاده‌ای برای تسهیل تردد زائران اربعین تقدیر جمعی از تاکسیرانان مشهدی از شهردار مشهدمقدس سقوط مقنی درون چاه ۱۵ متری در یکی از روستا‌های اطراف مشهد (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) گزارشی از اقدامات یک‌ساله کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مشهد مقدس | احداث تقاطع غیرهم‌سطح مشهد-طرقبه‌شاندیز، معطل ورود استانداری درباره کوچه «منبر گِلی» یکی از فرعی‌های قدیمی محله سرشور مشهد| گُل‌گفته‌هایی از تاریخ «منبر گِلی» ترافیک سنگین در بولوارهای ملک‌آباد و امام‌خمینی‌(ره) و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) در صدوبیست‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا نرده‌های بی آرتی در خیابان طبرسی مشهد جمع آوری می شوند؟ اعمال‌قانون ۲۲۲۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۴۸۶۶
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری مشهد + فیلم
شهردار مشهد مقدس گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری به ما کمک کنند.

محمدرضا قلندرشریف، امروز (٢٣ مرداد ۱۴۰۳)، طی بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری، موضوعات مختلف و متنوعی وجود دارد که ما روزانه با آن‌ها درگیر هستیم و باید به سمتی پیش برویم که بتوانیم از تکنولوژی‌های جدید استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که ما در شهرداری با آن روبه‌رو هستیم، مناسبت‌های زیاد و خاص در مشهد است و توقعاتی که برای شهر مشهد ایجاد شده، کار ما را در این ایام سخت‌تر کرده است.

شهردار مشهد با اشاره به این موضوع که تبلیغات و اکران‌های شهری برای مدیریت شهری بسیار گران تمام می‌شود، گفت: ما در برخی ایام، مجبور هستیم این اکران‌ها و تبلیغات را هفته به هفته تعویض کنیم و این، هزینه‌های زیادی را برای شهرداری در بر دارد، ولی مجبور به انجام آن‌ هستیم.

قلندرشریف گفت: ما نیاز داریم رویکرد خود را در این حوزه تغییر دهیم. ابتدا ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، اما در ادامه مسیر، در کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند؛ لذا به سمت دیجیتالی‌شدن پیش می‌رویم.

وی ادامه داد: امروز از پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید داشتیم و هدف از این بازدید، استفاده از شرکت‌ها و تکنولوژی جدید در مدیریت شهری است که این موضوع کیفیت کار را افزایش می‌دهد و سبب کاهش هزینه‌ها و جلب رضایتمندی بیشتر می‌شود.

شهردار مشهد تأکید کرد: شرکتی که از آن بازدید کردیم در راستای تولید تابلو‌های و بیلبورد‌های دیجیتال در کشور فعال است و ما سعی داریم به این سمت حرکت کنیم و حوزه تبلیغات و بیلبورد‌های شهری را نوین کنیم.

باید از اداره شهر به صورت سنتی عبور کنیم

در ادامه این بازدید، مهدی ناصحی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: پیشرفت شهر‌ها و توسعه تکنولوژی در گرو استفاده از تکنولوژی روز است. خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی از شرکت‌های دانش‌بنیان در مشهد فعال است.

وی ادامه داد: برای کاهش هزینه‌های مدیریت شهری و ارتقای سطح زیست شهری باید از تکنولوژی شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کرده و از اداره شهر به صورت سنتی عبور کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دعوت می‌کنم از تمام کسانی که در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری فعال هستند از شرکت‌های دانش‌بنیان استقبال کنند تا بتوانیم شهر را بهتر و به‌روزتر مدیریت کنیم.

همچنین در این بازدید، مهدی یعقوبی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، اظهار کرد: با توجه به تغییر رویکردی که در بحث تبلیغات سطح شهر داشتیم، فراخوانی داده شد که طی آن، شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی شدند.

وی افزود: هدف از این بازدید، شناخت این شرکت‌هاست که می‌توانند در اکران تلویزیون‌های شهری به ما کمک کنند. رویکرد ما کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

یعقوبی با اشاره به این موضوع که اولویت ما با شرکت‌هایی است که تولیدات داخلی دارند، ادامه داد: این تغییر رویکرد در شهرداری سبب کاهش هزینه‌های جاری می‌شود. دیگر نیازی به نصب بنر نیست و همچنین سرعت‌عمل در اعیاد و روز‌های خاص و مناسبت‌ها افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: از دیگر مزیت‌های این تغییر رویکرد در شهرداری این است که زیبایی مناظر و فضا‌های شهری دوچندان می‌شود و مدیریت کار‌ها کنترل‌شده و هوشمند خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->