علیرضا بیرانوند نقره داغ شد؟ | غیررسمی: ۴ ماه محرومیت و ۲۰ میلیارد جریمه نقدی تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپرکاپ اروپا | دوئل غول اسپانیایی با غول‌کش ایتالیایی خط و نشان زارع برای پتریاشویلی + عکس کمک به توسعه فوتبال راهی برای گرفتن کارت پایان خدمت لژیونر‌ها استعفای رنگرز، شایعه‌ای که چندان جدی نیست یونایتد مهاجم بارسلونا را می‌خواهد قلی زاده - پرسپولیس دوباره جدی شد چلسی به ستاره‌هایش چوب حراج زد حمله یوونتوسی‌ها به مهاجم صرب نعمت زاده: فینال المپیک برای من زود بود! تاج: برای بازیکنان سرباز راه حل پیدا کردیم علیپور: دوباره رکورد دنیا را می‌زنم کنعانی زادگان چشم گاریدو را گرفت بازگشت طارمی به تمرینات اینتر رضاوند، کاپیتان سوم استقلال موفقیت کاکوتا در تست‌های پزشکی استقلال وضعیت میزبانی استقلال هنوز مشخص نیست | بی‌خانمانی آبی‌ها ITC گوندوز صادر شد قرارداد استقلالی‌ها به سازمان لیگ رسید بازگشت عبدی به تراکتور برهانی باشگاه استقلال را محکوم کرد
سرخط خبرها

بازگشت طارمی به تمرینات اینتر

  • کد خبر: ۲۴۴۹۱۵
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
بازگشت طارمی به تمرینات اینتر
مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینتر از امروز به تمرینات گروهی تیمش برای دیدار با جنوا اضافه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های سری آ ایتالیا در فصل جدید از روز شنبه ۲۷ مرداد آغاز خواهد شد و تیم اینتر در دیدار افتتاحیه رو در روی جنوا قرار خواهد گرفت. مهدی طارمی مهاجم ایرانی و جدید تیم اینتر که در دیدار‌های تدارکاتی پیش فصل با مصدومیت مواجه شده بود، آماده حضور در تمرینات گروهی است و طبق اعلام یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه اینتر این بازیکن به همراه «مارکو آرناوتویچ» از امروز سه شنبه ۲۳ مرداد به تمرینات اضافه می‌شود.

طارمی در دیدار‌های پیش فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در سه بازی ۵ گل و یک پاس گل از خود به ثبت رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->