علیرضا بیرانوند نقره داغ شد؟ | غیررسمی: ۴ ماه محرومیت و ۲۰ میلیارد جریمه نقدی تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپرکاپ اروپا | دوئل غول اسپانیایی با غول‌کش ایتالیایی خط و نشان زارع برای پتریاشویلی + عکس کمک به توسعه فوتبال راهی برای گرفتن کارت پایان خدمت لژیونر‌ها استعفای رنگرز، شایعه‌ای که چندان جدی نیست یونایتد مهاجم بارسلونا را می‌خواهد قلی زاده - پرسپولیس دوباره جدی شد چلسی به ستاره‌هایش چوب حراج زد حمله یوونتوسی‌ها به مهاجم صرب نعمت زاده: فینال المپیک برای من زود بود! تاج: برای بازیکنان سرباز راه حل پیدا کردیم علیپور: دوباره رکورد دنیا را می‌زنم کنعانی زادگان چشم گاریدو را گرفت بازگشت طارمی به تمرینات اینتر رضاوند، کاپیتان سوم استقلال موفقیت کاکوتا در تست‌های پزشکی استقلال وضعیت میزبانی استقلال هنوز مشخص نیست | بی‌خانمانی آبی‌ها ITC گوندوز صادر شد قرارداد استقلالی‌ها به سازمان لیگ رسید بازگشت عبدی به تراکتور برهانی باشگاه استقلال را محکوم کرد
سرخط خبرها

موفقیت کاکوتا در تست‌های پزشکی استقلال

  • کد خبر: ۲۴۴۸۹۷
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
موفقیت کاکوتا در تست‌های پزشکی استقلال
خرید جدید استقلال مشکلی برای گرفتن مجوز باز برای این تیم ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، گائل کاکوتا در اردوی ترکیه تست‌های پزشکی اش را پشت سر گذاشت، اما چون امکان ترجمه دقیق نبود، این بازیکن امروز با حضور در ایفمارک دوباره تست پزشکی داد.

جواب تست‌های پزشکی کاکوتا مثبت بوده است و به همین دلیل هم این بازیکن مشکلی برای ثبت قرارداد با استقلال نخواهد داشت.

گفته می‌شود کاکوتا از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارد و ممکن است نکونام در همان هفته اول از این بازیکن استفاده کند.

استقلال در هفته اول لیگ برتر به مصاف شمس آذر می‌رود و نکونام امیدوار است برای این بازی بتواند تمام نفراتش را در اختیار داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->