عراق از انهدام ۱۰ شبکه انتقال مالی داعش در ۲۰۲۴ خبرداد ادامه حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) آماده باش بالگردهای هوانیروز ارتش در ایام اربعین وزیر دفاع روسیه از غرفه ایران در نمایشگاه نظامی مسکو بازدید کرد + فیلم مشمولان با بیش از ۸ سال غیبت سربازی بخوانند تأکید دوباره پزشکیان بر «وفاق ملی»؛ به عنوان راهکار صحیح و هدفمند دولت چهاردهم رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد: هدف دشمن از جنگ روانی در عرصه نظامی ایجاد ترس و عقب‌نشینی است + فیلم و عکس رایزنی‌های فشرده معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با برخی وزرای پیشنهادی دولت معاون اجرایی رئیس جمهور: کابینه «وفاق ملی» مورد اعتماد نمایندگان مجلس قرار گیرد برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور دولت چهاردهم به نمایندگان مجلس تقدیم شد ابراز نگرانی پنتاگون از روابط روسیه با ایران، چین و کره شمالی سفیر ایران در ژنو به مقامات حقوق بشری سازمان ملل نامه نوشت | اقدامات اسرائیل مصداق بارز تروریسم است پزشکیان: کابینه پیشنهادی براساس خرد جمعی و تعامل با تمام جریانات سیاسی تهیه شده است ابطحی: نقدها از کابینه پیشنهادی پزشکیان منصفانه نیست رئیس پلیس آگاهی فراجا: محدودیتی برای جابه‌جایی مجرمان با پابند الکترونیک در کشور نداریم حمایت دوباره ظریف از پزشکیان؛ «هرجا که باشم از پزشکیان و دولتش پشتیبانی می‌کنم» فراکسیون انقلاب اسلامی نظر خود درباره وزرای پیشنهادی را هفته آینده اعلام می‌کند موافقت کمیسیون بهداشت با وزرای پیشنهادی بهداشت و کار نماهنگ | روایت سردار سلیمانی از جلسه محرمانه با رهبر انقلاب آغاز پروژه جدید انسداد مرز‌ها از نیمه دوم سال جاری
سرخط خبرها

معاون اجرایی رئیس جمهور: کابینه «وفاق ملی» مورد اعتماد نمایندگان مجلس قرار گیرد

  • کد خبر: ۲۴۵۱۲۷
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
معاون اجرایی رئیس جمهور: کابینه «وفاق ملی» مورد اعتماد نمایندگان مجلس قرار گیرد
معاون اجرایی رئیس‌جمهور از نمایندگان مجلس خواست به کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان که نماد وفاق ملی است رأی دهند و کمک کنند دولت زودتر مستقر شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدجعفر قائم پناه روز چهارشنبه در همایش روز داروسازی ایران گفت: همه کسانی که در کابینه هستند معتقد به رویکرد تغییر برای رضایتمندی و عزتمندی مردم هستند، اگر کسی عزت ایران را می‌خواهد باید اکثریت مردم را راضی نگه دارد. رضایت مردم در جمهوری اسلامی یعنی عزت ایران.

وی تاکید کرد: هر کس موجب نارضایتی مردم شود، نه ایران را دوست دارد و نه رهبر انقلاب را، اگر قوانین، رفتار یا کرداری منجر به نارضایتی مردم شود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد می‌کند.

قائم پناه افزود: در رویکردهای خود باید اساس را بر این بگذاریم که مردم ارباب ما هستند و باید در مقابل اربابان خود، کرنش کرد، باید سر تعظیم بر زنان این کشور فرود آورد. نباید برخوردهایی که خدای ناکرده عزت زنان و دختران و خواهران ما را لکه‌دار کند،وجود داشته باشد، باید عزت زنان و جوانان حفظ شود.

وی گفت: مردم ما بیش از هر چیز دیگری عزت و کرامت را می‌خواهند و باید متعهد شویم که عزت زنان و جوانان را حفظ کنیم و با زبان تکریم با زنان و دختران صحبت کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: مهم نیست چه کسی وزیر شود مهم این است که امید ایجاد کنیم؛ مهم این است که باور ایران جایگاه فعلی را ندارد و باید به جایگاهی والاتر و برتر از آنچه هست باشد

وی گفت: ایران باید عزتمند باشد؛ سابقه تاریخی و ملی ما یک ایران با عظمت است ایران هیچگاه ذلیل نبوده و به فضل الهی ذلیل نخواهد شد؛ مردان و زنان ایرانی همه باید تلاش کنیم عزت ایران و مردمان آن را حفظ کنیم.

قائم پناه ادامه داد: باید ایرانی در تمام دنیا سرافراز باشد؛ باید کودکان ما در آینده امید داشته باشند که ایرانشان سرافراز است؛ همه جانفشانی کنیم؛ چو ایران نباشد، تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد، همه حول یک محوریم و آن برای عزت ایران و رهبری و آینده روشن کودکانمان است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از دولت حمایت می کنند و می گویند توفیق این دولت، توفیق مجلس و مردم و نظام است، بنابراین از نمایندگان مجلس درخواست می کنم به کابینه پیشنهادی آقای دکتر پزشکیان که نماد وفاق ملی است رأی دهند و کمک کنند دولت زودتر مستقر شود.

وی گفت: در حوزه داروسازی وقتی کار علمی انجام می شود و بیماری را تشخیص می دهید، معمولا پروتکل درمانی ثابت است و مهم نیست پزشک مسیحی است یا مسلمان یا بلوچ و کرد و لر؛ همه یک نسخه می نویسند.

معاون اجرائی رئیس جمهور افزود: اگر بنای کار ما علمی شود و کشور بر مبنای دانایی بچرخد، مسلم بدانید مهم نیست چه کسی بر سر کار باشد مهم این است که رویکرد علمی باشد

قائم پناه تاکید کرد: کمک کنید ایران را عزتمند کنیم به زنان و مردان این کشور امید بیافرینم و جوانانمان به آینده امیدوار باشند و مام میهن را ترک نکنند و در این کشور بمانند و کشور را آباد کنند و ایران عزیز را بسازند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->