ژولت ناگی – پرسپولیس؛ همه چیز در گرو رضایت پوشکاش واکنش زنوزی به رای احتمالی بیرانوند | مالک تراکتور تاج را تهدید کرد + فیلم پوچتینو روی نیمکت تیم ملی فوتبال آمریکا مرادمند: کل پولم را بدهید تا فسخ کنم شروع هیجان فوتبال در لالیگا پسر رونالدینیو به برنلی پیوست مشکل جدید استقلال؛ قرارداد بلانکو در سازمان لیگ ثبت نشد جان باختن ۳ فوتبالیست سبزواری در تصادف جاده‌ای + عکس تاریخ و ساعت بازی مس رفسنجان و تراکتور در لیگ برتر فوتبال ایران (۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) | رونمایی از اسکوچیچ و ستاره هایش تاریخ و ساعت بازی سپاهان و چادرملو در لیگ برتر فوتبال ایران (۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳) | مصاف سپاهان با تیم تازه وارد تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس آذر در دوره ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران | شروع کار تیم پرمهره نکونام آغاز بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با حضور VAR حمید درخشان سرمربی داماش گیلان شد ترکیب پرسپولیس در نخستین هفته لیگ برتر ۱۴۰۳ مقابل ذوب‌آهن نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و آتلانتا در سوپرکاپ اروپا| ورود امباپه با جام و گل پدری به تمرینات بارسلونا بازگشت جرایم سنگین در انتظار بیانیه نویسان مشهد میزبان اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت دیبالا در یک قدمی القادسیه | ستاره آرژانتینی در راه خلیج تشکر نکونام از تاج
سرخط خبرها

پسر رونالدینیو به برنلی پیوست

  • کد خبر: ۲۴۵۳۶۷
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
پسر رونالدینیو به برنلی پیوست
پسر رونالدینیو بارسلونا را ترک کرد و با باشگاهی در چمپیونشیپ قرارداد امضا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ژوائو مندس، پسر اسطوره برزیلی رونالدینیو، بارسلونا را ترک کرد و با باشگاه برنلی در چمپیونشیپ قراردادی ۲ ساله امضا کرد. طبق گزارش نشریه برزیلی گلوبو، مندس اوایل این هفته برای نهایی کردن قرارداد به انگلیس سفر کرد و پس از انجام تشریفات و امضای قرارداد، با پیراهن این تیم عکس گرفت.

دوران حضور مندس در بارسلونا نسبتا کوتاه بود. او در سال ۲۰۲۳ با تیم زیر ۱۹ ساله‌های بارسا قرارداد امضا کرد، اما به تیم بزرگسالان راه پیدا نکرد و قرارداد ۱۲ ماهه او با این باشگاه در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان رسید و نتوانست با بارسا بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد.

او بر خلاف پدرش که یک هافبک تهاجمی خیره‌کننده بود، یک وینگر چپ پا است و سبک و استعداد خاص خودش را دارد. هواداران برنلی مشتاق هستند تا ببینند که این جوان برزیلی چگونه با چمپیونشیپ تطبیق می‌یابد و آیا می‌تواند تاثیر قابل توجهی در فصل آینده داشته باشد یا خیر.

برنلی فصل خود را با پیروزی ۴-۱ مقابل لوتون آغاز کرد. آنها روز شنبه مقابل کاردیف سیتی در تورف مور بازی خواهند کرد و مندس به دنبال درخشش در اولین بازی خود برای باشگاه جدیدش خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->