علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خبرداد:

توزیع ۱۸۰۰ بسته مواد ضدعفونی بین معتادان/ ۵ هزار بسته اقلام بهداشتی برای کودکان کار

  • کد خبر: ۲۴۶۸۱
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
توزیع ۱۸۰۰ بسته مواد ضدعفونی بین معتادان/ ۵ هزار بسته اقلام بهداشتی برای کودکان کار
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از توزیع ۱۸۰۰ بسته مواد ضدعفونی و شوینده بین معتادان متجاهر مشهد خبر داد و گفت: در هفته اول گسترش کرونا در استان برای مراقبت از کودکان کار در شهر، اقدام به توزیع بیش از ۵ هزار بسته اقلام بهداشتی کردیم.
علی صمدی جوان_ دکتر حمیدرضا پوریوسف در گفتگو با شهرآرانیوز افزود: از زمان شیوع کرونا و همزمان با راه‌اندازی ستاد ملی مقابله و پیگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی کشور، ستاد استانی نیز تشکیل، و به صورت مستمر اقدامات لازم برای کنترل این بیماری رصد شد.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت موارد بهداشتی در مراکز نگهداری این سازمان، تاکنون ۴۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است اظهارکرد: هم‌چنین گندزدایی از مراکز تحت نظارت به طور مستمر انجام می‌گیرد.
دکتر پوریوسف به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی اشاره کرد و افزود: در کنار تامین اعتبارات لازم، در مراکز منتخب بهزیستی، به صورت روزانه ۴۰ هزار ماسک، گان و لباس پرستاری نیز تولید می‌شود و در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

رییس ستاد استانی مقابله و پیشگیری از بیماری‌های واگیردار بیان‌کرد: طی دو ماه گذشته، ۱۵ پایگاه سلامت اجتماعی، ۱۲ تیم سیار و موبایل سنتر و طرح‌های پایش سلامت افراد بی‌خانمان و کارتن خواب هم به‌صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات بوده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->