هافبک پی‌اس‌جی در یک قدمی منچستریونایتد گوران اریکسون تسلیم سرطان شد + عکس و ویدیو قطر یا امارات میزبان بازی‌های استقلال در لیگ نخبگان تکذیب ادعای سرمربی تیم ملی برای عدم میزبانی در مشهد | فرماندار مشهد: قلعه‌نویی ادعایی دارد، سند رو کند سپاهان هم بدون ورزشگاه شد! امباپه زیر سایه اندریک دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا سیتی در سیطره کهنه‌کار‌ها رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده
سرخط خبرها

تکذیب ادعای سرمربی تیم ملی برای عدم میزبانی در مشهد | فرماندار مشهد: قلعه‌نویی ادعایی دارد، سند رو کند

  • کد خبر: ۲۴۷۳۹۰
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
تکذیب ادعای سرمربی تیم ملی برای عدم میزبانی در مشهد | فرماندار مشهد: قلعه‌نویی ادعایی دارد، سند رو کند
فرماندار مشهد در واکنش به برخی مسائل درخصوص عدم میزبانی مشهد از مسابقه تیم ملی فوتبال گفت: درخواستی برای برگزاری مسابقه فوتبال به شورای تامین داده نشده و اگر سرمربی تیم ملی موضوعی را مطرح می‌کند، باید سندش را ارائه دهد. 

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در خصوص تمرین تیم فوتبال اتک‌انرژی افغانستان در ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهدمقدس اظهار داشت: من متولی ورزش و جوانان نیستم، اگر کسی زمینی دارد و آن را برای یک تمرین اجاره داده، از ما اجازه نگرفته است. ما زمانی در شورای تامین موضوعی را مطرح می‌کنیم که امنیتی باشد. 

وی افزود: احتمال دارد تیم‌های مهمی به شهر بیایند، بازی کنند و به خاطر حساسیت آن‌ها لازم باشد در شورای تامین مطرح شود اما اگر تیم‌هایی بیایند که حساسیتی در مورد آن‌ها وجود نداشته باشد. متولی حوزه ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان است. هر روز مسابقه برگزار می‌شود و مجوز می‌دهند اما مواردی که احتمال تنش اجتماعی، ترافیکی یا مشکلات دیگری داشته باشند، در شورای تامین مطرح می‌شود.

فرماندار مشهد افزود: در بازی‌هایی مانند مسابقات استقلال و پرسپولیس به دلیل محدودیت ظرفیتی که در ورزشگاه امام رضا(ع) داریم، باید شورای تامین نظر دهد اما برای دو تیمی که هیچ هواداری ندارند، لازم نیست در شورای تامین مطرح شود.

داوری درخصوص ادعای سرمربی تیم ملی مبنی بر عدم میزبانی مشهد از مسابقه تیم ملی اظهار داشت: آقای قلعه‌نویی از ما درخواستی نکرده، از ورزش و جوانان درخواست کرده حالا مجوز دادند یا ندادند به ما ربطی ندارد. وقتی مردم را برای برنامه‌های فرهنگی به ورزشگاه امام رضا(ع) دعوت می‌کنیم اگر نتوانیم در شأن آن‌ها خدمت‌رسانی کنیم، مسئول هستیم.

وی ادامه داد: تا الان کسی درخواست نکرده که بخواهیم در شورای تامین مطرح کنیم. درخواستی برای برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس به ما داده نشده و اگر سرمربی تیم ملی موضوعی را مطرح می‌کند، باید سندی ارائه دهد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->