سرخط خبرها

نقشه چلسی برای هایجک تونی

  • کد خبر: ۲۴۷۶۵۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
نقشه چلسی برای هایجک تونی
باشگاه چلسی با وجود خرید‌های پرتعدادش در این تابستان، هنوز قصد خروج از بازار را نداشته و همچنان به دنبال جذب مهره‌های جدید است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در تازه‌ترین اقدام، چلسی قصد دارد اقدام به جذب ایوان تونی، مهاجم برنتفورد کرده و از انتقال احتمالی این بازیکن به تیم الاهلی عربستان جلوگیری کند. چلسی در حالی برای جذب تونی از برنتفورد تلاش می‌کند که این ملی پوش انگلیسی از زمستان گذشته نیز موردنظر مربیان این تیم بود.

در این مورد گفته می‌شود که باشگاه الاهلی پیشنهاد شگفت‌انگیزی را به برنتفورد ارائه داده است، اما تیم لندنی امیدوار است که بتواند او را قانع کند تا ایوان تونی در لیگ برتر انگلیس بماند، زیرا باشگاه آبی پوش لندن موفق به متقاعد کردن ویکتور اوسیمن برای ترک ناپولی نشده است. چلسی برای جذب ایوان تونی از برنتفورد اقدام کرده است، زیرا آنها می‌خواهند یک گلزن باتجربه به جمع نفراتشان اضافه کنند. او در ساختار دستمزد باشگاه چلسی قرار میگیرد و هزینه انتقالش هم معقول خواهد بود. نکته مشخص این است که ایوان تونی پیشنهاد باورنکردنی از عربستان دارد، اما چلسی می‌تواند پیشنهاد ادامه حضور در فوتبال لیگ برتر انگلیس را به او ارائه دهد.

 

منبع: فوتبالی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->