توزیع سهمیه مازاد شیرخشک برای دهه آخر صفر در مشهد اولویت حفظ مناطق طبیعی، پیشگیری از آتش‌سوزی است ۲ فوتی و ۱۴ مصدوم در حوادث جاده‌ای مشهد و نیشابور وزیر آموزش و پرورش: معضل امروز، کمبود فضای آموزشی است پرداخت معوقات پرستاران آغاز شد (۷ شهریور ۱۴۰۳) به احترام جامعه پزشکی پروژه ساختمان انتقال خون مشهد پس از ۱۶ سال همچنان معطل بودجه است بازنشستگان تأمین‌اجتماعی را از فهرست همسان‌سازی حقوق خط نزنید! ناپدری جوان، پسربچه ده‌ساله را درون چاه انداخت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان‌رضوی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ مرگ تلخ پدر خانواده با دیدن صحنه غرق شدن همسر و فرزندان جریمه سوار کردن مسافر در صندوق عقب برای کلانشهر مشهد چقدر است؟ موبایل قاپ معروف خیابان استاد معین تهران معروف به آرسن لوپن دستگیر شد+جزئیات آخرین آمار فوت زائران اربعین امسال اعلام شد (۶ شهریور ۱۴۰۳) چهار حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف پراید با شتر در شاهرود ۲ کشته برجای گذاشت آتش‌سوزی درختان و خودرو در یکی از مراکز اداری مشهد(۶ شهریور ۱۴۰۳) وام ۳۰ میلیون تومانی و وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۶ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان‌رضوی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۷۷۱۲
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی خراسان‌رضوی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳
رئیس پلیس‌راه خراسان‌رضوی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان در دهه آخر صفر خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص تمهیدات پلیس‌راه خراسان‌رضوی در دهه آخر صفر، اظهار کرد: تمهیدات انتظامی و ترافیکی برای روز‌های پایانی ماه صفر اندیشیده شده است و در دستورکار پلیس‌راه خراسان‌رضوی قرار دارد. بر این اساس، تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای وسایل باری حامل سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ روز‌های شنبه تا چهارشنبه مورخه ۱۰ شهریور الی ۱۴ شهریور در محور‌های اصلی استان ممنوع است.

وی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد-ملک‌آباد به صورت بیست‌وچهارساعته از روز شنبه (۱۰ شهریور) تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه (۱۴ شهریور) ممنوع خواهد بود و این مسیر به تردد زائران پیاده اختصاص می‌یابد.

رئیس پلیس‌راه استان گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه (۱۰ شهریور) تا پایان ترافیک همان روز از مشهد به سمت جنوب (ملک‌آباد) به صورت یک‌طرفه خواهد بود؛ ضمن اینکه برای تخلیه ترافیکی، از خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزادراه شهید شوشتری استفاده خواهد شد. 

سرهنگ میش‌مست تصریح کرد: تردد انواع موتورسیکلت به‌جز موتورسیکلت‌های امدادی و انتظامی جهت مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۷صبح شنبه (۱۰ شهریور) تا ساعت ۶صبح پنجشنبه (۱۵ شهریور) در محور‌های بزرگراهی مشهد-سبزوار و مشهد-تربت‌حیدریه و مشهد-قوچان و بالعکس ممنوع خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->