مرگ تلخ پدر خانواده با دیدن صحنه غرق شدن همسر و فرزندان جریمه سوار کردن مسافر در صندوق عقب برای کلانشهر مشهد چقدر است؟ موبایل قاپ معروف خیابان استاد معین تهران معروف به آرسن لوپن دستگیر شد+جزئیات آخرین آمار فوت زائران اربعین امسال اعلام شد (۶ شهریور ۱۴۰۳) چهار حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته تصادف پراید با شتر در شاهرود ۲ کشته برجای گذاشت آتش‌سوزی درختان و خودرو در یکی از مراکز اداری مشهد(۶ شهریور ۱۴۰۳) وام ۳۰ میلیون تومانی و وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۶ شهریور ۱۴۰۳) دکتر علی انتظاری از ریاست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برکنار شد ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در روز چه سودی برای سلامتی ما دارد؟ فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس دوباره استعفا داد مجروح شدن ۴ مامور انتظامی در عملیات امحای مزارع ماری‌جوانا در الیگودرز تغییر ریاست دانشگاه‌ها کلید خورد | انتصاب سرپرست دانشگاه کاشان نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد تصادف وحشتناک ۲ سواری و ۲ اتوبوس با ۳۶ کشته و مصدوم در کرمانشاه + عکس (۶ شهریور ۱۴۰۳) استفاده از اتوبوس، فرهنگ سفر درون شهری چرا آمار سازمان ملل با واقعیت جمعیت ایران همخوانی ندارد؟ ویدئو | فرود هواپیما در بندرعباس پس از ۲ بار تلاش برای فرود در فرودگاه کیش (۶ شهریور ۱۴۰۳) ابراز نگرانی کارشناسان از روند کاهش تراز آب دریای خزر حفر ۱۸ متر تونل زیرزمینی برای پیدا کردن گنج در یک باغ تالار مشهد + عکس
سرخط خبرها

آخرین آمار فوت زائران اربعین امسال اعلام شد (۶ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۷۷۰۰
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
آخرین آمار فوت زائران اربعین امسال اعلام شد (۶ شهریور ۱۴۰۳)
مدیرکل پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از فوت ۷۸ نفر از زائران در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ابراز امیداری کرد که با تدبیر رئیس سازمان حج و زیارت موانع موجود برطرف و سفر‌های عمره در زمان خود برگزار شود.

وی افزود: ما موظفیم با برنامه ریزی امور را به گونه‌ای پیگیری کنیم تا به تدریج زائران در صف انتظار اعزام شوند و مشکل هواپیمایی با برنامه ریزی حل شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه با هر روز تاخیر هزار نفر از تعداد عمره گزارانی که می‌توانند در دوره عمره به عربستان اعزام شوند، کاهش خواهد یافت، از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت ایران ایر خواست که در مورد هزینه بلیت و تعداد پرواز‌ها آنچه را به نفع زائر است اقدام نمایند.

در این نشست، آقای غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت نیز از سفر کارگروه مسکن به عربستان برای اجاره هتل‌ها در مدینه و مکه و تعاملات با شرکت‌های کشور میزبان برای آغاز سفر‌های عمره گزارش داد و گفت: پیگیری برای فراهم کردن مقدمات سفر‌های عمره ادامه دارد و همه تلاش می‌کنند که یک گام به جلو برداشته و با تعیین قیمت نهایی، تاریخ اعزام‌ها اعلام شود.

در ادامه این نشست، ایمان شمسایی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج درباره پیگیری‌ها درخصوص تولید سامانه جامع عتبات گزارش داد و آقای حسینی رئیس سازمان حج و زیارت هم به مشارکت بانک در تولید این سامانه با توجه به نیاز‌های سازمان اشاره کرد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم ضرورت استفاده از امکانات روز و نرم افزاری با قابلیت‌های فراتر از نیاز‌های امروز با در نظر گرفتن مسائل نظارتی را خاطرنشان ساخت.

این جلسه با گزارش سعید کوزه گران مدیرکل پذیرش و اعزام عتبات عالیات در خصوص تازه‌ترین آمار سفر زائران اربعین ادامه یافت.

وی تعداد زائران ثبت نام شده در سامانه سماح را سه میلیون و ۵۷ هزار و ۸۱۸ نفر و آمار افرادی که ثبت نام خود را با پرداخت حق بیمه قطعی کردند دو میلیون و ۹۴۲ هزار و ۳۰۵ نفر اعلام کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->