انجام فضا آرایی ویژه در مشهد به مناسبت دهه آخر صفر حادثه سقوط مرد جوان درون چاه رستوران در خیابان امام خمینی مشهد دعوت شهردار از رئیس‌جمهور و هیئت دولت برای حضور در مشهد در روز‌های پایانی صفر  دعوت شهردار از رئیس‌جمهور و هیئت دولت برای حضور در مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۳ شهردار مشهدمقدس در مراسم اذن خدمت: از امروز، خدمت خود را برای دهه آخر صفر صدچندان و ویژه شروع می‌کنیم رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد: هویت و نعمت مشهد، بارگاه منور امام‌رضا(ع) است مدیریت شهری و شورای شهر مشهد خادمان خوبی برای زائران در روز‌های پایانی صفر خواهند بود تمام ظرفیت خدمات شهری در خدمت زائران دهه پایانی صفر| نیرو‌های فضای سبز به کمک پاکبانان خواهند آمد بافت‌های فرسوده و محلات هدف بازآفرینی؛ پازل‌های هویتی شهر مشهد ۵۰ اقدام عملیاتی در راستای استقبال از زائران دهه پایانی صفر در مشهد همکاری مجتمع شوق زندگی با اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد به‌منظور شناسایی کودکان کار کشف ۲۴ فقره سرقت در شهرک پنجتن مشهد (۶ شهریور ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع)، آماده میزبانی از زائران در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ پیش‌بینی حضور بیش از ۶ میلیون زائر در ۳ روز پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد مقدس افزایش ۲۴۵ چشمه سرویس‌بهداشتی در پیرامون حرم مطهر رضوی نسبت به سال گذشته تاریخ گم‌شده در انبار ضایعات | درباره مسجدی قاجاری در مشهد که این روز‌ها پاتوق کارتن‌خواب‌ها شده است اعمال‌قانون ۱۰۹۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۶ شهریور ۱۴۰۳) پیشرفت ۵۰ درصدی معماری پایانه مسافربری در خط سه قطار شهری مشهد سرویس‌دهی رایگان حمل‌ونقل عمومی مشهد در ۳ روز پایانی صفر | فعالیت شبانه‌روزی ۱۱ خط اتوبوس
سرخط خبرها

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد: هویت و نعمت مشهد، بارگاه منور امام‌رضا(ع) است

  • کد خبر: ۲۴۷۷۱۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد: هویت  و نعمت مشهد، بارگاه منور امام‌رضا(ع) است
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد شهر نبود، باغی بود که به‌خاطر وجود پیکر پاک امام‌رضا(ع) تبدیل به شهر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن منصوریان امروز، ۷ شهریور ۱۴۰۳، در مراسم اذن خدمت که در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مشهدالرضا یک هویت بیشتر ندارد و بنای این شهر با یک ستون استوار بوده و آن هم‌جواری با امام‌رضا(ع) است.

وی افزود: اینجا شهر نبود، باغی بود که به‌خاطر وجود پیکر پاک امام‌رضا(ع) تبدیل به شهر شد. هرکس به این ارض مقدس آمد، آمد که هم‌جوار، زائر و متوسل به امام‌رضا شود. یک شهروند در این شهر وجود دارد و آن هم امام‌رضا(ع) است. بانی این شهر امام‌رضاست. وقتی ما در روایت‌ها به زیارت امام‌رضا(ع) می‌رسیم، می‌بینیم زیارت ایشان از نظر ثواب از امام‌حسین(ع) بیشتر بوده و این نعمتی است که از آن غافل هستیم.

منصوریان با بیان اینکه مواجهه اهل‌بیت(ع) با امام‌رضا خاص است، عنوان کرد: پیامبر(ص) دو جا فرمودند پاره تن من، یکی برای حضرت‌زهرا(س) و یکی برای امام‌رضا(ع) بود. مقایسه ثواب زیارت امام‌رضا(ع) همیشه با ثواب حج بوده است. ما می‌توانستیم اینجا نباشیم، می‌توانستیم در شهر‌ها و کشور‌های دیگر باشیم، اما اینجا روبه‌روی امام‌رضا(ع) نشسته‌ایم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: امام‌رضا(ع) خادمین خود را تعیین و انتخاب کردند. از بین چند میلیارد انسان شما اینجا نشسته‌اید. قرار است اتفاقی بیفتد و با خدمت شما این خیر تسریع شده یا خیر بهتری به شما داده می‌شود. اهل‌بیت(ع) هیچ‌کس را بدهکار خود نمی‌گذارند و تسویه‌حساب می‌کنند.

وی اضافه کرد: هر کاری انجام می‌دهید، به نیت قربت انجام دهید. با این نیت که خادمی امام‌رضا(ع) را می‌کنم که جایی ثبت و ضبط می‌شود. امام‌رضا(ع) همه بلا‌ها را با خدمت‌های شما دفع می‌کند. موقعیت خود را ارج نهید و حساب‌وکتاب دنیا را نکنید. فقط‌وفقط به‌خاطر دِینی که به امام‌رضا(ع) دارید، این کار را انجام می‌دهید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->