سرخط خبرها

آلبوم «ای بی خبر» حمید هیراد وارد بازار موسیقی شد

  • کد خبر: ۲۴۷۷۵۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
آلبوم «ای بی خبر» حمید هیراد وارد بازار موسیقی شد
حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ تازه‌ترین آلبوم خود را با نام «ای بی خبر» پیش روی مخاطبان قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «ای بی خبر» عنوان دومین آلبوم رسمی حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشورمان است که طی روز‌های گذشته در فضای مجازی پیش روی مخاطبان و طرفداران این هنرمند قرار گرفت.

«ای بی خبر» با ترانه النا باقری، آهنگسازی حمید هیراد و تنظیم رسول حسینی، «یادش بخیر» با ترانه شاهان و تنظیم ماکو، «پناه» با ترانه، آهنگسازی و تنظیم شاهان، «نه» با ترانه و آهنگسازی حمید هیراد و تنظیم رسول حسینی، «عطر» با ترانه و آهنگسازی حمید هیراد و تنظیم رسول حسینی، «عشقم» با ترانه و آهنگسازی حمید هیراد و تنظیم رسول حسینی از جمله قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

مسعود نوروزی و کسری عارفان ارکستر زهی، حماد گلچهر و شورش کوهی نوازندگان گیتار، مجید مصطفی نوازنده گیتارباس، محمد زرنوش نوازنده کلارینت، علی بخشی نوازنده ساکسیفون، آرتیس بهرامی (بَک وُکال)، رسول حسینی میکس و مسترینگ، امیرضا رعیتی عکاس، متین سمیعی طراح جلدگروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

حمیدهیراد با انتشارمتنی درباره آلبوم جدید خود نوشته است:

«و این عاشقی پایان ندارد. «ای بی خبر» دومین آلبوم رسمی حمیدتان. لطفا من را هم در لحظه‌های قشنگ زندگی تان شریک بدانید.

اینجا می‌خواهم از کسانی تشکر کنم که برای تولید آلبوم از جان و دل تلاش کردند.

هیچ وقت واژه‌ای پیدانکردم از بزرگی و احساس قلبم به این مرد بزرگ بگویم. مهندس حسن اردستانی؛ کسی که بیشتر از یک دهه افتخار این را دارم کنارشان باشم. حقیقت جمله آدمی نان دلش را می‌خورد ایشان هستند. از دوست و برادر عزیزم رسول حسینی که زحمت تنظیم و ساخت بیشتر آثار آلبوم و میکس و مسترینگ را برعهده داشته و همیشه پشتم به او گرم بوده است. از معین بلزا بابت اول خوش قلبی و با معرفت بودن و بعد ساخت ویدئو و تیزر‌های آلبوم سپاسگزارم. از مسعود فلاح زاده عزیز بابت میکاپ و استایل بنده، از جناب امیررضا رعیتی عزیز بابت طراحی و عکس کاور آلبوم «ای بی خبر» نهایت قدردانی را دارم. از علی شکیبا که با شکیبا بودنش در طراحی و ساخت ملودی‌ها در کنار دوست گرانقدر بنده خانم الناز باقر ترانه‌سرای عزیز تشکر می‌کنم. از شاهان جان بابت ملودی‌ها و ترانه‌های زیبایی که در این آلبوم با بنده همکاری کردند بی‌نهایت سپاسگزارم. از دوستان عزیزم شاهین فرهانی که عاشقانه دوستشان دارم و از رفیق عزیزم محمد ناصری برای تلاش‌ها و زحمت‌های زیادی که برای بنده ناچیز کشیدند قدردانی می‌کنم.

در آخراز تمام عزیزان نوازنده و همه عشق‌های من که در ساخت و تولید این آلبوم زحمت کشیدند بی نهایت سپاسگزارم.»

منبع: مهر

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->