دومین پیروزی تکواندوکار کشورمان در پارالمیک ۲۰۲۴ پاریس | نعمتی به نیمه نهایی رسید شکست عبدالله‌پور مقابل نماینده پرو گلر پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد + عکس اختلال در سامانه بلیت فروشی استقلال خوزستان و استقلال تهران + عکس شکست والیبالیست‌های زیر ۱۷ سال ایران مقابل ایتالیا خواسته نکونام اجابت شد | مسابقه استقلال خوزستان و استقلال تهران با تماشاگر شد شروع مقتدرانه کریمی در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس غلامی غایب بزرگ تراکتور مقابل هوادار اخراج پیرلو از سمپدوریا ادامه وضعیت مبهم لیموچی در سپاهان نیمار از لیست الهلال خارج شد نکونام سازمان لیگ را تهدید کرد | بدون تماشاگر به زمین نمی‌رویم گاریدو قصد نیمکت نشین کردن امیری را ندارد پرسپولیس در قزوین تهاجمی می‌شود دوری یکساله حسن یزدانی از تشک کشتی تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و فولاد در لیگ برتر فوتبال ایران | دوئل یحیی و گاریدو در قزوین! نحوه خرید بلیت بازی استقلال و استقلال خوزستان + لینک و قیمت ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر | خارجی‌ها اضافه می‌شوند حریف استقلال با ۶ زمین تمرین در راه تهران
سرخط خبرها

غلامی غایب بزرگ تراکتور مقابل هوادار

  • کد خبر: ۲۴۸۰۵۳
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
غلامی غایب بزرگ تراکتور مقابل هوادار
تراکتور با سه غایب مقابل هوادار تهران قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تراکتور که با کسب پیروزی مقابل مس رفسنجان و تساوی برابر پرسپولیس در دیداری که موقعیت‌های زیادی داشت، امیدوارکننده نشان داده؛ باید در سومین بازی خود قبل از بازی‌های تیم ملی در تهران به مصاف هوادار برود.

دراگان اسکوچیچ، اما در نشست خبری پیش از بازی خود گفته که برای این بازی همان مصدوم قبلی را دارند و این بدین معنی است که سجاد آشوری همچنان موفق به همراهی تیمش نشده است. بازیکنی که از ناحیه کشاله ران مصدوم است و باید دید چه زمانی موفق به اضافه شدن به تمرینات تیمش خواهد شد.

اما دیگر بازیکنی که همراه تی‌تی‌ها به پایتخت سفر نکرده، عارف غلامی مدافع تازه وارد این تیم است. بازیکنی که در تمرینات حضور داشت و با وجود اینکه مهاجم جدید پرشور‌ها یعنی سوکول چیکالشی همراه با تراکتور راهی پایتخت شده، اما غلامی از لیست این مسابقه خط خورده که دلیلش مشخص نیست.

همچنین محمد قنبری هم که فعلاً در تمرینات گروهی تیمش حضور ندارد، دیگر غایب تراکتوری هاست تا اسکوچیچ، سجاد آشوری، عارف غلامی و محمد قنبری را در این مسابقه به همراه نداشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->