مرگ «فتمن اسکوپ» خواننده رپ آمریکایی روی صحنه فریدون جیرانی «نام من، مینا» را می‌سازد تعطیلی سینما‌های مشهد در ۴ روز پایانی ماه صفر امیر آقایی با «کارزار» به سینماها می آید + پوستر دل من یه روز به دریا زد و رفت | درنگی بر شعر استاد محمدعلی بهمنی «جلال قزل‌ایاق» نویسنده و تهیه‌کننده پیشکسوت درگذشت (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) + علت فوت پخش «برف و خرس» در شبکه نمایش تشویق جود لا در جشنواره ونیز برای «نظم» پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز صنعت چاپ موافقت ساترا با ۴ سریال جدید مروری بر جدیدترین آهنگ‌های خوانندگان مطرح آمار فروش گیشه سینمای ایران در هفته گذشته (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ اکران ۵ فیلم کوتاه امام‌رضایی در مشهد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) آخرین وضعیت رضا رویگری پس از سکته مجدد مراسم تشییع پیکر «محمدعلی بهمنی» آغاز شد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم و عکس سریال جنایی «هشت‌پا» روی آنتن + جزئیات نمایشگاه عکس «آرام جان» در مشهد افتتاح شد+ویدئو
سرخط خبرها

پخش «برف و خرس» در شبکه نمایش

  • کد خبر: ۲۴۸۵۳۰
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
پخش «برف و خرس» در شبکه نمایش
فیلم سینمایی «برف و خرس» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم برای شبکه نمایش دوبله شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «برف و خرس» در گونه درام محصول ترکیه و آلمان در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

 مدیر دوبله این سینمایی حسین خدادادبیگی و صدابردار آن رامین آریا شکوه است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، مونا خجسته، زویا خلیل آذر، مریم رادپور، شیرین روستایی، حسین سرآبادانی، مینا شجاع، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، کسری کیانی، مریم معینیان، علی منصوری راد، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند و حسین خدادادبیگی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره اسلی، پرستار زن جوانی است که برای انجام دوران اجباری خدمتش به روستایی سردسیری در دل کوهستانی جنگلی می‌رود. در این میان شایع شده یک خرس به روستا حمله کرده است. اسلی یک شب مردی که قصد آزار او را دارد هل داده و مرد به درون دره پرت می‌شود. خرس جسد مرد را می‌خورد و سپس ماموران انتظامی خرس را می‌کشند و بقایای جسد را پیدا می‌کنند. اسلی دچار تردید می‌شود که حقیقت را برای ماموران فاش کند یا نه.

«برف و خرس» فیلمی است از سینمای ترکیه ساخته سلجان ارگون، که داستانی مرتبط با فضا و جامعه ترکیه را با سبک و سیاق داستان گویی اصغر فرهادی، کارگردان شناخته شده سینمای ایران ترکیب می‌کند تا به لایه‌های پیچیده‌تری از شخصیت‌ها و ارتباط آنها با جامعه و طبیعت برسد. فیلم در یک روستای دورافتاده ترکیه می‌گذرد، جایی که به نظر می‌رسد زمستان سرد تمامی ندارد. همه راه‌ها بسته شده‌اند و خرس‌های برخاسته از خواب زمستانی ممکن است به روستا بیایند. در این میان یک دختر پرستار برای گذراندن دوره خود به این روستا فرستاده شده است. یک شب سرد، مردی گم می‌شود و این دختر خودش را در میان یک داستان پیچیده می‌بیند که وجوه اخلاقی و استعاری دارد. این فیلم برنده ۱۱ جایزه و ۷ بار هم نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌های بین المللی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی نمایش، برای مخاطبان پخش شود.

منبع: برنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->