مصر به تل آویو درباره جنگ هشدار داد حملات راکتی حزب الله لبنان به پایگاه‌های ارتش اسرائیل (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) نتانیاهو: محور فیلادلفیا اولین شریان اکسیژن حماس است انفجار مقابل دادستانی طالبان در شهر کابل + جزئیات تلاش اعضای کابینه صهیونستی برای برکناری وزیر جنگ این رژیم (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) تاکید یک نماینده مجلس برضروت توجه ویژه به مشهد در ردیف‌های بودجه‌ای اعتصابات سراسری در اراضی اشغالی از امروز (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) آمار شهدای غزه از ۴۰ هزار و ۷۸۶ نفر عبور کرد(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) احمد وحیدی: به عنوان یک پاسدار، در خدمت سپاه و بخش نظامی خواهم بود منافع مغولستان از ترانزیت گاز طبیعی روسیه به چین چیست؟ قسام تایید کرد: دو عملیات استشهادی را همزمان در کرانه باختری انجام دادیم (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) توافق جامع میان ایران و روسیه به زودی تکمیل می‌شود(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) سقوط یک پهپاد رژیم صهیونیستی در اشکول (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی درباره بحران‌آفرینی رژیم اسرائیل در منطقه هشدار داد مالزی خواستار آتش‌بس فوری در غزه شد (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) فرمانده کل سپاه: تجارب امیر آشتیانی در نیروهای مسلح پشتوانه‌ای برای درخشش است حمله پهپادی به یک خودرو در جنوب لبنان+ویدئو(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) افشاگری جدید ترامپ درباره اوباما و بایدن (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) حمله به یک کشتی تجاری در سواحل غربی یمن (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) محسنی اژه‌ای: توصیه ما این است که تا جای ممکن فرد را زندانی نکنیم تحریم‌های اوکراین علیه ۱۵۰ نهاد و شخص به دلیل ارتباط با روسیه (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تلاش اعضای کابینه صهیونستی برای برکناری وزیر جنگ این رژیم (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۷۴۴
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
تلاش اعضای کابینه صهیونستی برای برکناری وزیر جنگ این رژیم (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)
در حالی که اعتصابهای سراسری در سرزمین‌های اشغالی رژیم غاصب صهیونیستی را با چالش جدی مواجه کرده است، گالانت وزیر جنگ این رژیم که سیاستهای اشتباهش جرقه این اعتصابات را شعله ور کرده حاضر نیست استعفا دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه «اسرائیل الیوم» نوشت:یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل اعضای حزبش در پارلمان رژیم اسرائیل را به دفترش فراخواند تا موضع گیری خود را برای آنها تشریح کند.

گالانت به اعضای حزب خود گفت که قصد ندارد استفعا دهد.

گالانت گفت: از مقام خودم استعفا نمی‌دهم و اگر نتانیاهو این را می‌خواهد خودش مرا برکنار کند.

به دنبال درخواست «یواو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای تبادل اسرا با مقاومت فلسطین، شمار دیگری از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، خواستار برکناری وی شدند.

گالانت در این باره گفت: اگر می‌خواهیم اسرا، زنده بازگردند، زمان نداریم.

این درخواست وزیر جنگ رژیم اشغالگر باعث خشم اعضای افراطی کابینه این رژیم شد و شماری از آنها از جمله «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی کابینه صهیونیستی، خواستار برکناری گالانت شدند.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش دادند: اسموتریچ در نشست کابینه گفته است که اگر مطابق آنچه وزیر جنگ می‌گوید، اسرائیل به خواسته‌های حماس تن بدهد، تل‌آویو در جنگ شکست خواهد خورد.

تشدید تنش بین مقامات صهیونیست در حالی است که فراخوان‌های گسترده‌ای برای اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی منتشر شده است که هدف از آنها تحت فشار قرار دادن کابینه نتانیاهو برای تبادل اسرا با مقاومت فلسطین است.

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم اشغالگر در واکنش به این فراخوان‌ها اعلام کرده است: هر کس در اعتصاب فردا شرکت کند حقوق نمی‌گیرد.

این دستور وزیر افراطی رژیم صهیونیستی پس از آن صادر می‌شود که اتحادیه کارگران رژیم صهیونیستی (هستدروت) با انتشار فراخوان‌هایی اعلام کرد: فردا کارکنان بخش‌های کارگری و اقتصادی اسرائیل، اعتصاب خواهند کرد.

در این فراخوان تاکید شده است: اعتصاب، شامل وزارتخانه‌های دفاع، امور داخلی، دارایی، اقتصاد، بهداشت و آموزش خواهد بود.

منبع: جماران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->