بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

تاسیس ۱۹۶ باشگاه ورزشی طی سال ۹۸ در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۴۹۰۷
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تاسیس ۱۹۶ باشگاه ورزشی طی سال ۹۸ در خراسان رضوی
۱۹۶ باشگاه درخراسان رضوی تاسیس که از این تعداد ۱۰۰مجوز در شهرستان‌ها و ۹۶مجوز به باشگاه‌های مشهد به ثبت رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در سال گذشته ۱۹۶مجوز تاسیس باشگاه در خراسان رضوی صادر شده است که از این تعداد ۱۰۰مجوز تاسیس به شهرستان‌ها تعلق دارد و ۹۶مجوز مربوط به باشگاه‌های مشهد است.

در استان خراسان رضوی  ۱۶۲ باشگاه مجوز خود را تمدید کردند که از این آمار ۶۷باشگاه در شهرستان‌ها و ۹۵ باشگاه در مشهد به ثبت رسیده است.

بعد از مشهد در میان دیگر شهرستان‌های استان نیشابور بیشترین تأسیس باشگاه را در سال ۹۸ به ثبت رسانده است.

حمزه حکیم‌پور مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان خراستن رضوی ضمن تایید این خبر با بیان اینکه سال ۹۷ در خراسان رضوی ۲۲۰ تأسیس و ۱۳۴تمدید مجوز باشگاه داشتیم، گفت: باشگاه‌های بدنسازی بیشترین آمار را درمیان باشگاه‌های ثبت شده دارند و پس از آن رشته‌های همگانی مانند آمادگی جسمانی و ایروبیک در جایگاه دوم قرار میگیرند، رشته‌های رزمی و فوتبال نیز به ترتیب سوم و چهارم قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->