امیدواری تیم ملی فوتسال افغانستان به قهرمانی در جام بین قاره‌ای + فیلم گفتگو با مجید مرتضایی هیئتی از جبهه مقاومت بدون احمد مسعود به آمریکا می‌رود ویدئو | خلاصه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و نیوزلند ساعت بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و نیوزلند در جام کانتیننتال ویدئو | خلاصه بازی تیم‌های فوتسال افغانستان و کویت ساعت پخش بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر کویت متن طرح مجلس برای اصلاح قانون ورود و خروج اتباع خارجی منتشر شد دستور رئیس‌جمهور برای تسریع در تهیه طرح جامع سامان‌دهی اتباع خارجی ویدئو | خلاصه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و گواتمالا نتیجه بازی تیم‌های فوتسال افغانستان و گواتمالا در جام کانتیننتال ساعت پخش بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر گواتمالا ادامه مسدودشدن سیم‌کارت مهاجران افغانستانی در ایران | کد فیدا چیست؟ نماد مسجد الاقصی در مزارشریف رونمایی شد + عکس تاریخ‌سازی دختر افغانستانی در پاریس | زکیه خدادادی مدال برنز پارالمپیک را از آن خود کرد قدردانی شورای علمای شیعه افغانستان از ایران به دلیل همکاری با زائران افغانستانی اربعین صدور ۶۶ هزار روادید ویژه اربعین برای اتباع افغانستانی گفت‌وگوی اختصاصی با رئیس فدراسیون فوتسال افغانستان | ما تاریخ‌سازی کردیم تیم ملی فوتسال افغانستان برای حضور در مسابقات بین قاره‌ای به تایلند رفت طالبان بزرگداشت روز معلم و ورزش بوکس را در افغانستان ممنوع کردند فرماندار تایباد: با دستور ستاد اربعین تا پایان صفر میزبان زائران افغانستانی هستیم
سرخط خبرها

هیئتی از جبهه مقاومت بدون احمد مسعود به آمریکا می‌رود

  • کد خبر: ۲۴۹۲۵۳
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
هیئتی از جبهه مقاومت بدون احمد مسعود به آمریکا می‌رود
به‌دنبال دعوت مایکل مک‌کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان قرار است، هیئتی بدون حضور او به واشنگتن برود.

به گزارش شهرآرانیوز، جبهه مقاومت ملی افغانستان اعلام کرده است که در پی دعوت مایکل مک کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس از احمد مسعود، هیئتی به نمایندگی از او در این کمیته حضور پیدا خواهند کرد.

به گفته این جبهه، احمد مسعود به صورت مجازی با مک کال دیدار خواهد کرد.

جبهه در این مورد نوشته است: «رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان هیئتی را به نمایندگی از جبهه به واشنگتن اعزام می‌کند. همزمان جناب مسعود به گفت‌وگوی مجازی با آقای مک‌کال، رئیس محترم کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده آمریکا خواهند داشت.»

در بخش دیگری از بیانیه جبهه ضمن ابراز امیدواری از این گفتگو‌ها آمده است که توقع می‌رود که این گفتگو‌های معنادار میان کنگره و نمایندگان مشروع مردم افغانستان باشد.

این دیدار پس از آن صورت خواهد گرفت که مایکل مک کال، رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا چندی پیش با انتشار پستی در صفحه ایکس خود از دیدار با احمد مسعود رهبر «جبهه مقاومت ملی افغانستان» خبر داد.

او همچنین گفته بود که قرار است یافته‌های تحقیقاتی خود در مورد روند خروج از افغانستان را نیز منتشر کند.

مک کال در ایکس نوشته: «من و تیمم سال‌ها است که با آقای مسعود و گروهش در جبهه مقاومت ملی افغانستان پیوسته در ارتباط هستیم.»

جبهه مقاومت ملی مردم افغانستان به رهبری احمد مسعود یکی از گروه‌های مسلح مخالف طالبان است که در جریان سه سال گذشته حملاتی را علیه طالبان در افغانستان انجام داده‌اند.

او همچنین افزوده است: «ماموریت جبهه مقاومت ملی افغانستان افتخارآمیز است و آقای مسعود در گزارش کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان درباره خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان که ۹ سپتامبر منتشر خواهد شد، حضور خواهد داشت. من همچنین با نمایندگان جبهه مقاومت از جمله احمد مسعود در روز ۱۰ سپتامبر دیدار می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر شنیدن درباره تلاش‌های او برای آزادی مردم افغانستان هستم.»

او پیش از این نیز تمایل خود را برای گفتگو با شخصیت‌های کلیدی مخالف طالبان از جمله احمد مسعود، ابراز کرده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->