نتیجه و ویدئو خلاصه بازی ژاپن و چین در مقدماتی جام جهانی آسیا (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | تحقیر شاگردان برانکو مقابل سامورایی‌ها نتیجه و ویدئو بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر مصر در نیمه‌نهایی پارالمپیک (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | صعود شاگردان رضایی به فینال محسن بختیار؛ شانزدهمین مدال‌آور پارالمپیک ایران در پاریس شمسایی: می‌خواهیم بهترین خودمان باشیم نیانگ در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس پخش زنده بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر مصر در نیمه‌نهایی پارالمپیک پاریس (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) نقره باجولوند برای کاروان ایران در پارالمپیک پاریس احتمال تغییر مدیرعامل پرسپولیس شایعه عجیب؛ لیموچی در راه پرسپولیس! بنی طبا به فینال جودوی پارالمپیک رسید تبلیغات میلیاردی ستاره کشتی جهانبخش در راه پرسپولیس؟ اسپانسر‌ها به کمک پرسپولیس می‌آیند تصمیم انتحاری نکونام علیه مدیران استقلال با اخراج زیلیکیچ صعود بنی‌طبا به نیمه نهایی جودوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + ویدیو ابقای نکونام در استقلال| تغییرات منتفی شد خداداد عزیزی عزادار شد + عکس و فیلم قهرمانی فرنگی کاران جوان ایران در جهان مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن عرب‌عامری
سرخط خبرها

نقره باجولوند برای کاروان ایران در پارالمپیک پاریس

  • کد خبر: ۲۴۹۳۲۷
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
نقره باجولوند برای کاروان ایران در پارالمپیک پاریس
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی بازی‌های پارالمپیک و در پرتاب دیسک کلاس F ۱۱ مهدی اولاد و حسن باجولوند به مصاف حریف خود رفتند که پایان باجولوند به مدال نقره این دوره از بازی‌ها دست پیدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی بازی‌های پارالمپیک امروز رقابت‌های پرتاب دیسک کلاس F ۱۱ در استادیوم استادوفرانس برگزار شد و مهدی اولاد و حسن باجولوند دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

باجولوند در پرتاب نخست رکورد ۳۷.۲۴ متر را ثبت کرد، در پرتاب دوم ۴۱.۷۵ انداخت، در پرتاب سوم ۳۶.۸۹ پرتاب کرد، در پرتاب چهارم خطا کرد، در پرتاب پنجم رکورد ۳۹.۲۶ را ثبت نمود و در پرتاب ششم دیسک را ۴۰.۴۴ پرتاب کرد تا در نهایت با حدنصاب ۴۱.۷۵ به مدال نقره دست پیدا کند.

اولاد در پرتاب نخست رکورد ۲۷.۲۲ را ثبت نمود، در پرتاب دوم خطا کرد و دیسک را به قفس توری زد، در پرتاب سوم ۳۳.۰۲ انداخت، اما خطا کرد، پرتاب چهارم را خطا کرد، در پرتاب پنجم ۳۹.۵۱ انداخت و در پرتاب ششم ۳۶.۲۳ دیسک را انداخت تا در نهایت با رکورد ۳۹.۱۵ در جایگاه چهارم بایستد.

در پایان رقابت‌های پرتاب دیسک کلاس F ۱۱ بازی‌های پارالمپیک اونی تاپیا از ایتالیا با رکورد ۴۱.۹۲ قهرمان شد و آلوارو دلاموکانو از اسپانیا با رکورد ۳۹.۶ به مدال برنز رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->