سرخط خبرها

رمضانی در آستانه جدایی از استقلال

  • کد خبر: ۲۴۹۵۹۱
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
رمضانی در آستانه جدایی از استقلال
مدیران باشگاه استقلال قصد دارند با کنار گذاشتن رمضانی از ترکیب استقلال با یک مهاجم جدید به توافق برسند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نقل و انتقالات لیگ برتر به زودی به پایان می‌رسد، اما همچنان ممکن است در استقلال شاهد جا به جایی‌هایی باشیم که نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کند.

گرچه در روز‌های گذشته نیز اتفاقات عجیب و غریب درباشگاه استقلال کم رخ نداده و فسخ و ثبت‌های قرارداد برخی بازیکنان شوک برانگیز بوده، اما این ماجرا همچنان ادامه خواهد داشت و گفته می‌شود از میان آرمان رمضانی و کوستاوو بلانکو ممکن است یکی جدا شود که احتمال جدایی اولی بسیار زیاد است.

ظاهرا مدیران باشگاه استقلال پیش از شروع فصل به نکونام گفته بودند که آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو را که مجموعا دریافتی قابل توجهی دارند را از استقلال کنار بگذارد تا با رقم کمتری نسبت به کل دستمزد این دو بازیکن یک مهاجم طراز اول جذب کنند، اما نکونام زیر بار این پیشنهاد نمی‌رود و ترجیح می‌دهد با آرمان رمضانی وارد لیگ شود که البته این بازیکن هم جواب اعتماد سرمربی را خوب داد و دربازی اول یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.


بلانکو نیز در بازی با استقلال خوزستان به ترکیب استقلال وارد شد تا مشخص شود همچنان مورد توجه سرمربی است، اما ماجرای جدا کردن نام این بازیکن همچنان در باشگاه استقلال به عنوان یک پروسه جدی دنبال می‌شود و احتمال دارد در فرصت باقی مانده نقل وانتقالات شاهد جدایی رمضانی باشیم.

روز گذشته از دل باشگاه استقلال شنیده شد که رمضانی از تیم ذوب آهن اصفهان پیشنهاد دارد و ربیعی سخت به دنبال جذب این بازیکن است و از سویی مدیران باشگاه استقلال نیز بدشان نمی‌آید که این مهاجم را به تیم ذوب آهن بفروشند و به جایش بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->