رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد: آتش‌نشانی، پیشانی مدیریت شهری است شهردار مشهدمقدس: در دفاع از دین و میهن همه پای کار هستند | اعزام داوطلبانه آتش‌نشانان مشهدی به مناطق جنگی اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی برای گذر‌های تشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) در سال ۱۴۰۴ بهره‌برداری از مهم‌ترین تصفیه‌خانه‌های شهر مشهد در سال ۱۴۰۵ کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز «بسیار ناسالم» است (۸ تیر ۱۴۰۴) خدمت مضاعف به ملت سرفراز آب کدام مناطق مشهد، فردا (یکشنبه، ۸ تیر ۱۴۰۴) قطع خواهد بود؟ لزوم تطبیق آموزش با تغییرات تکنولوژی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: مدارا با هیئات سکولار در مشهد پذیرفتنی نیست آخرین وضعیت مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر مشهد | به‌زودی بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز وصل خواهد شد شهردار مشهد مقدس: ایستگاه‌های درحال‌ساخت آتش‌نشانی سریع‌تر پیگیری و به بهره‌برداری برسند ورود حدود ۵ هزار زائر ایرانی حج تمتع به فرودگاه بین‌المللی مشهد | تداوم بازگشت حجاج تا فردا (۸ تیرماه) قیمت نفت امروز (۷ تیرماه ۱۴۰۴) اعلام شد | طلای سیاه از اوج به زیر آمد نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: نهضت آسفالت شهرداری مشهد در حال ورود به مرحله‌ای پرشتاب و مؤثر است هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۷ تیر ۱۴۰۴) هزینه ۵ میلیون ریالی برای اجرای هر مترمربع آسفالت در مشهد اعتبار نهضت آسفالت ۱۴۰۳ مشهد، معادل پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان است شهردار مشهد مقدس: پیام حضور مردم در مراسم تشییع شهدا، پیام همدلی و همراهی و انسجام مردم است  مراسم تشییع پیکر ۱۵ شهید حملات رژیم صهیونیستی فردا (جمعه ۶ تیر ۱۴۰۴) در مشهد برگزار می‌شود + اسامی شهدا طالبان: روزانه بیش از ۱۰ هزار مهاجر از مرز اسلام‌قلعه وارد افغانستان می‌شوند دیدار رئیس شورای عالی استان‌ها با خانواده شهیدان نظری در مشهد + عکس
سرخط خبرها

گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۴۹۸۰
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
گره گشایی از ۸۵ هزار مشکل ریز و درشت شهری در سال ۹۸
با پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست مردمی در سال ۹۸ به نتیجه رسیده و گره از مشکلات شهروندان گشوده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، کانال ارتباطی مطمئن، در دسترس و راحت میان شهروندان و شهرداری، برای افزایش مشارکت مردم در امور مدیریت شهری است تا بتوان مسائل شهر را، از نگاه مردم، یافت و با حل به موقع این مشکلات، رضایتمندی شهروندان را افزایش داد.

وی با اشاره به افزایش اعتماد و تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، گفت: در سال گذشته، ۱۵۹ و ۳۳۸ پیام قابل پیگیری شهروندان، توسط کارشناسان واحد دریافت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، برای پاسخگویی و انجام، به حوزه‌های مربوطه در شهرداری ارجاع شده و سایر درخواست‌های مردمی نیز به صورت آنی و در لحظه، پاسخگویی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد پیام قابل پیگیری، ۶۱ درصد یعنی معادل ۸۵ هزار و ۷۰۸ درخواست شهروندی، با پیگیری ۱۳۷ در سال ۹۸، منجر به نتیجه شده و گره از مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف گشوده شده است که نسبت به سال ۹۷، افزایش ۲۷ درصدی در حل مشکلات شهری شهروندان را شاهد هستیم.

رمضانی یادآور شد: در میان پنج موضوع پرتکرار درخواست‌های مردمی سال گذشته که به ترتیب شامل نظارت بر ساخت و سازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، رفت و روب و نظافت، آسفالت و سد معبر بوده است، موضوع سد معبر با ۷۸ درصد، بیشترین درصد حل مشکل شهروندان را در سال ۹۸ داشته است و بعد از آن نیز رفت و روب و نظافت با ۷۶ درصد، فضای سبز با ۶۳ درصد، ساخت و ساز با ۶۳ درصد و آسفالت با ۲۹ درصد انجام درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده اند.
وی تاکید کرد: مناطق ۶، ثامن و ۵، دارای بیشترین درصد درخواست‌های مردمی به نتیجه رسیده و حل مشکل شهروند، نسبت به جمعیت، بوده و سازمان‌های اتوبوسرانی، مدیریت پسماند و اجتماعی فرهنگی نیز در میان سازمان‌های شهرداری، رتبه‌های نخست در حل مشکلات شهری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در سال ۹۸ را کسب کردند.
 
منبع:روابط عمومی ۱۳۷
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->