هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۱۷ مهر ۱۴۰۴) نایب‌رئیس شورای شهر مشهد: واسطه‌گری‌های ناسالم، گردشگری سلامت مشهد را زمین‌گیر کرد شهردار مشهد مقدس: فلسفه وجودی مشهد، بر محور ولایت و امامت است | گردشگری سلامت، نیازمند سامان‌دهی و مقابله با دلالی + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: زائران مشهد باید تجربه‌ای فراتر از زیارت داشته باشند آیین رونمایی از اکوسیستم گردشگری «زیوان» شهرداری مشهد برگزار شد وزارت بهداشت در پی حذف هپاتیت C تا ۳ سال آینده والدِ آگاه، والدِ ناآگاه | باید و نباید‌های تربیت کودک از دو منظر روان‌شناختی و دینی مهاجرانی: نمایندگان حق دارند وزرا را استیضاح کنند، اما سیاسی‌کاری ممنوع اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ویژه استعدادهای درخشان آمریکا مدعی شد یک سرکرده القاعده در سوریه به هلاکت رسیده است تدابیر مدیریت شهری مشهد برای آبیاری فضای سبز | تابستان داغ، مغلوب سرسبز‌ی شهر کیفیت هوای امروز مشهد همچنان «ناسالم برای افراد حساس» (۱۶ مهر ۱۴۰۴) آغاز اجرای قرارداد بازسازی ۱۷۸ دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی مشهد پلمب ۲ کافی‌شاپ متخلف در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۴) رشد چشمگیر مشارکت مردمی مشهد در «طرح قرار زیارت»؛ بهره‌مندی بیش از ۱۱۰ هزار نفر در شش‌ماهه نخست ۱۴۰۴ رشد ۶۲ درصدی فضا‌های اختصاصی بانوان در مشهد تا پایان دوره ششم مدیریت شهری نمک مصرفی شهر مشهد هنوز هم از کیلومترها دورتر می‌آید تا دل شهر | معدن‌های دروازه قوچان برگزاری جشنواره «شادبوم» با محوریت پرچم ایران بازدید شهردار مشهد مقدس از روند احداث پارک شهربانو بوستان بسیج | افزایش ۳۰ هکتاری فضاهای بوستان‌های ورزشی ویژه بانوان در دوره ششم مدیریت شهری + فیلم
سرخط خبرها
در تماس ۲۸۸۴۱ شهروند با ۱۳۷ محقق شد؛

توسعه و نگهداری فضای سبز، دومین درخواست شهروندان از شهرداری در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۴۳۵۳
  • ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
توسعه و نگهداری فضای سبز، دومین درخواست شهروندان از شهرداری در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: توسعه و نگهداری فضای سبز، با تماس ۲۸ هزار و ۸۴۱ شهروند، دومین درخواست پرتکرار شهروندان از مدیریت شهری در تماس با ۱۳۷ طی سال ۹۸ بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در سال ۹۸، موضوع توسعه و نگهداری فضای سبز با ۲۸ هزار و ۸۴۱ تماس شهروندی، در رتبه دوم پرتکرارترین درخواست‌های مردمی ۱۳۷، بعد از نظارت بر ساخت و سازها، قرار دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد تماس مردمی دریافت شده توسط کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حدود ۳۷ درصد درخواست‌ها به موضوع خسارت به درخت و تاسیسات فضای سبز، ۲۸ درصد به نگهداری پوشش گیاهی، ۲۵ درصد به رفع نقص سیستم آبیاری و ۱۰ درصد نیز به آبیاری درختان و فضای سبز اختصاص داشت.

رمضانی فرخد با اشاره به اینکه ۳۸ درصد تماس‌های شهروندان به صورت آنی و در لحظه تماس، پاسخگویی شده است، گفت: ساکنان مناطق ۲، ۹ و ۱۰، بیشترین تماس با ۱۳۷ برای اعلام درخواست‌های خود در حوزه فضای سبز را داشتند.

وی گفت: راهنمایی شهروندان در مورد طرح‌های درختکاری، باغ بام، بالکن سبز، قطاعی یا هرس درختان در معابر فرعی، اعلام شماره تلفن ادارات فضای سبز مناطق و پاسخگویی به شهروندان در مورد آبیاری فضای سبز در مجتمع‌ها و کوچه فرعی، پرتکرارترین موضوعات در بخش پاسخگویی لحظه‌ای و آنی توسط کارشناسان ۱۳۷ به شهروندان بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->