روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
در تماس ۲۸۸۴۱ شهروند با ۱۳۷ محقق شد؛

توسعه و نگهداری فضای سبز، دومین درخواست شهروندان از شهرداری در سال ۹۸

  • کد خبر: ۲۴۳۵۳
  • ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
توسعه و نگهداری فضای سبز، دومین درخواست شهروندان از شهرداری در سال ۹۸
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: توسعه و نگهداری فضای سبز، با تماس ۲۸ هزار و ۸۴۱ شهروند، دومین درخواست پرتکرار شهروندان از مدیریت شهری در تماس با ۱۳۷ طی سال ۹۸ بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در سال ۹۸، موضوع توسعه و نگهداری فضای سبز با ۲۸ هزار و ۸۴۱ تماس شهروندی، در رتبه دوم پرتکرارترین درخواست‌های مردمی ۱۳۷، بعد از نظارت بر ساخت و سازها، قرار دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد تماس مردمی دریافت شده توسط کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، حدود ۳۷ درصد درخواست‌ها به موضوع خسارت به درخت و تاسیسات فضای سبز، ۲۸ درصد به نگهداری پوشش گیاهی، ۲۵ درصد به رفع نقص سیستم آبیاری و ۱۰ درصد نیز به آبیاری درختان و فضای سبز اختصاص داشت.

رمضانی فرخد با اشاره به اینکه ۳۸ درصد تماس‌های شهروندان به صورت آنی و در لحظه تماس، پاسخگویی شده است، گفت: ساکنان مناطق ۲، ۹ و ۱۰، بیشترین تماس با ۱۳۷ برای اعلام درخواست‌های خود در حوزه فضای سبز را داشتند.

وی گفت: راهنمایی شهروندان در مورد طرح‌های درختکاری، باغ بام، بالکن سبز، قطاعی یا هرس درختان در معابر فرعی، اعلام شماره تلفن ادارات فضای سبز مناطق و پاسخگویی به شهروندان در مورد آبیاری فضای سبز در مجتمع‌ها و کوچه فرعی، پرتکرارترین موضوعات در بخش پاسخگویی لحظه‌ای و آنی توسط کارشناسان ۱۳۷ به شهروندان بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->