همتی: قیمت گذاری دستوری اقتصاد کشور را پیش بینی ناپذیر کرده است فقط چهاردرصد متقاضیان طرح جدید ایران خودرو دست پر از بخت‌آزمایی بیرون آمدند نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو طرح مادران (ویژه شهریور ۱۴۰۳) اعلام شد + لینک نتایج ماجرای تخلف بزرگ ایران خودرو چیست؟ | افزایش قیمت نهایی سورن‌پلاس با وجود نصب موتور ارزان‌تر! آیا قیمت طلا و سکه با افزایش همراه خواهد بود؟ | پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا سه‌شنبه (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آیا روند نوسانی و صعودی بازار سرمایه حفظ خواهد شد؟ | پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) نحوه استخدام در بانک‌های کشور چگونه است؟ + لیست و شرایط گزینه «کنجد» در فروش نان در «نانینو» اضافه شد هرگونه افزایش قیمت از سوی کارخانه‌های لبنی تخلف است در گفتگو با فعال کارگری مطرح شد: انتصابات تخصصی‌تر انجام شود | خط فقر برایند اتخاذ تصمیمات اشتباه در تعیین حقوق و دستمزد است قیمت امروز تلفن‌های همراه (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) بورس در انتظار رئیس جدید، سبزپوش شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) تحقق درآمد‌های عمومی خراسان رضوی نسبت به سال ۱۴۰۲ کمتر است کاهش ۱ تا ۱۲ میلیون تومانی قیمت خودرو‌های داخلی (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) انعقاد ۱۵۰ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی خادم‌الرضا(ع) زوایای جدید از افشای حقوق و پاداش نجومی هیئت‌مدیره بانک‌ها (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) بازار سیاه فروش حواله خودرو دوباره به راه افتاد | خرید حواله خودرو چه خطراتی دارد؟ + تصویر افزایش ۲۵ درصدی قیمت نان در مشهد و خراسان‌رضوی قطعی است (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) | نارنگی، محصول جدید میوه‌فروشی‌ها، چند؟ نرخ جدید انواع نان در تهران اعلام شد + نرخ‌نامه مسکن‌های ۲۵ متری، عاملی برای نابودی خانواده نماینده مجلس: عشقی، رئیس سابق سازمان بورس، باید محاکمه شود ذی‌نفعان رانتی، عامل افزایش مصرف بنزین مهم‌ترین مطالبات کارآفرینان خراسان رضوی از دولت چهاردهم
سرخط خبرها

نحوه استخدام در بانک‌های کشور چگونه است؟ + لیست و شرایط

  • کد خبر: ۲۵۰۰۶۹
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
نحوه استخدام در بانک‌های کشور چگونه است؟ + لیست و شرایط
تعدادی از بانک‌ها ​در سال ۱۴۰۳ فراخوان جذب نیرو صادر کرده‌اند. در این گزارش شرایط و مدارک لازم برای استخدام در ۶ بانک مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، به تازگی تعدادی از بانک‌های کشور شرایط استخدامی خود در سال ۱۴۰۳ را اعلام کرده‌اند. در ادامه مدارک موردنیاز و نحوه استخدام در بانک‌های دی، شهر، تجارت، پاسارگاد، آینده، کارآفرین معرفی و مورد بررسی قرار گرفته است.

چگونه در بانک تجارت استخدام شویم؟

 آزمون استخدامی بانک تجارت برای تکمیل کادر اجرائی این بانک در سمت‌های متصدی امور اداری، متصدی امور بانکی و بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت - تحویلدار) در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود و واجدان شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام در در آزمون از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۳ اقدام کنند.

متقاضیان برای استخدام شدن باید دارای مدرک فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی باشند تا مجوز شرکت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی که از الزامات استخدام شدن هستند را کسب کند.

واجدان شرایط در نهایت با انعقاد قرارداد کار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی، متقاضی می‌تواند در شعب مختلف کشور مشغول به کار شود.

جزئیات آگهی دعوت به همکاری بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با درنظر گرفتن نیاز‌های خود به تکمیل سرمایه انسانی، اشخاصی را که دارای شرایط مربوط باشند و موفق به ثبت‌نام الکترونیکی شوند، دعوت به مصاحبه خواهد کرد. از شرایط لازم برای متقاضیان، می‌توان به سلامت کامل جسم و روان که توسط پزشک مورد اعتماد بانک تایید شده باشد، نداشتن سوء پیشینه کیفری، ساکن بودن متقاضی در شهر مورد تقاضا، داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی درصورت مرد بودن متقاضی، داشتن گواهی‌نامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی که متقاضی از آن فارغ شده باشد و داشتن مدرک ICDL نام برد.

قابل توجه است ثبت‌نام فقط از طریق سامانه بانک پاسارگاد قابل انجام است و هر متقاضی می‌تواند فقط یک بار در سامانه دعوت به همکاری ثبت‌نام کند.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط استخدام در بانک پاسارگاد به سامانه دعوت به همکاری بانک پاسارگاد مراجعه کنند.

جزئیات آگهی دعوت به همکاری بانک آینده شامل چه مواردی می‌شود؟

بانک آینده درجهت تکمیل کادر مدیریتی در زمینه‌های ارز و امور بین‌الملل در رده شغلی معاون ارزی شعبه برای شهر‌های تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، بوشهر و شیراز از تمامی علاقه‌مندان همکاری با این بانک به‌ویژه بازنشستگان شبکه بانکی، دعوت به همکاری کرده است.

شرایط بانک آینده برای متقاضیان شامل موارد رعایت اخلاق‌مداری در ارتباط با مشتری، توانایی بارز توسعه برند و ایجاد شعبه متمایز و متمرکز بر تجارب مشتریان، توانایی متمایز بازاریابی، تجهیز منابع و مدیریت مصارف در سطح حرفه‌ای و دیگر شروط مندرج در آگهی بانک می‌شود. قابل ذکر است که بانک آینده فقط در پست معاون ارزی اقدام به جذب نیرو نموده است.

اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استخدامی بانک آینده در بخش دعوت به همکاری وبسایت این بانک موجود است.

شرایط استخدام نیرو در بانک شهر به چه‌صورت است؟

یکی دیگر از بانک‌هایی که در سال جاری از واجدان شرایط دعوت به همکاری کرده، بانک شهر است. این بانک، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از میان متقاضیان مرد و زن و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه‌های تخصصی و عمومی و سایر مراحل تامین خواهد کرد. اشخاصی به مصاحبه کاری بانک شهر دعوت خواهند شد که ابتدا موفق به گذراندن آزمون‌های کتبی و مصاحبه تخصصی و عمومی شده باشند.

آزمون استخدامی بانک شهر شامل موارد سنجش اطلاعات بانکی و مالی، آزمون مربوط به ریاضی و آمار در سطح مقطع تحصیلی کارشناسی، هوش و استعداد عمومی، ICDL و زبان انگلیسی می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه بانک شهر از منابع آزمون استخدامی این بانک مطلع شوند.

جزئیات اطلاعیه دعوت به همکاری بانک دی از متقاضیان واجد شرایط

بانک دی به منظور تکمیل کادر فنی خود در زمینه توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری، از متخصصان حوزه «تولید و توسعه نرم‌افزار» دعوت به همکاری کرده است. بانک دی همچنین برای متقاضیان شغل شرایطی را فراهم نموده تا آنها با ارسال رزومه و مدارک خود شامل مشخصات هویتی، سوابق تحصیلی و کاری، دوره‌های آموزشی، پروژه‌های انجام شده، توانمندی‌های تخصصی و فنی و دیگر مدارک بتوانند در این بانک مشغول به کار شوند.

شرایط مهم عمومی که متقاضی باید آنها را دارا باشد، مدرک تحصیلی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی، سن حداقلی ۲۲ و حداکثری ۴۰ سال، گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اشتغال به تحصیل و ساکن بودن در شهر تهران است. این فراخوان همچنین شامل قابلیت‌های تخصصی شامل تسلط بر Asp.Net Core/ MVC/ #C/ ASP.Net، تسلط به استفاده از پایگاه داده SQL server و Oracle PLSQL و همچنین تسلط کامل بر کار با انواع وب سرویس و API‌ها و ارتباط با سایر سامانه‌ها می‌شود که متقاضی باید دارای این توانایی‌ها باشد.

شرایط درخواست همکاری بانک کارآفرین از واجدان شرایط

بانک کارآفرین نیز در راستای تأمین سرمایه انسانی خود حسب نیاز از واجدین شرایط ثبت‌نام کرده در سامانه الکترونیکی خود و براساس اولویت‌ها و ضوابط، مقررات و آیین نامه استخدامی بانک جهت همکاری دعوت کرده است.

متقاضی باید شامل شرایطی از جمله داشتن سلامت کامل جسم و روان، نداشتن سو پیشینه کیفری، درصورت مرد بودن داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی، فارغ التحصیل از رشته‌های مدیریت، حسابداری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، اقتصاد، مالی، آمار، ریاضی و زبان انگلیسی، دارا بودن معدل ۱۴ به بالا برای دانشگاه دولتی و معدل ۱۵ به بالا برای دانشگاه آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و پیام نور و متولد شده از سال ۱۳۷۵ به بعد باشد تا بتواند اقدامات لازم برای استخدام در بانک کارآفرین را انجام دهد. 
منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->