تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل آنگولا در جام جهانی ازبکستان مهران غلامی در گفتگو با فیفا: ما هیچ‌کدام از تیم‌های جام جهانی را دست کم نمی‌گیریم شیوه نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + متن کامل سفارت ایران در کابل حمله تروریستی به شیعیان افغانستان را محکوم کرد واکنش مقام وزارت خارجه به بنر ممنوعیت فروش نان به اتباع خارجی | چه برما رفته؟ + عکس داعش؛ مسئول حمله به شیعیان در دایکندی افغانستان شنیده شدن صدای ۳ انفجار در کابل سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تا ابلاغ شیوه‌نامه، ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع براساس شئون انسانی صورت می‌گیرد + فیلم ثبت‌نام دانش‌آموزان افغانستانی در مدارس خراسان رضوی منوط به رسیدن بخشنامه است آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال اعلام شد + تاریخ و ساعت بازی‌ها نتیجه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و مراکش ساعت پخش بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و مراکش (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) سنگربان تیم ملی فوتسال افغانستان کاندید بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان در سال ۲۰۲۳ شد + عکس و فیلم ویدئو | رحیم‌پور ازغدی: ما حداقل ۳ هزار شهید افغانستانی در دفاع مقدس داریم ۵۰۰ تریلر ایرانی که پشت مرز افغانستان مانده بودند، به کشور بازگشتند ساعت بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و پاراگوئه آغاز مرمت آرامگاه ناصر خسرو در یُمگان بدخشان خلاصه بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تایلند در جام کانتیننتال + فیلم ویدئو | سوپر گل اکبر کاظمی کاپیتان تیم ملی فوتسال افغانستان به تایلند
سرخط خبرها

مهران غلامی در گفتگو با فیفا: ما هیچ‌کدام از تیم‌های جام جهانی را دست کم نمی‌گیریم

  • کد خبر: ۲۵۰۷۵۲
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
مهران غلامی در گفتگو با فیفا: ما هیچ‌کدام از تیم‌های جام جهانی را دست کم نمی‌گیریم
مهران غلامی، ستاره تیم ملی فوتسال افغانستان که جوان‌ترین بازیکن حاضر در جام جهانی فوتسال است می‌گوید: ما هیچ کس را دست کم نمی‌گیریم و تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را در جام جهانی داشته باشم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهران غلامی در میان ۳۳۶ بازیکنی که در جام جهانی فوتسال ازبکستان حضور دارند، جوان‌ترین بازیکن است.

عملکرد فوق‌العاده مهران غلامی در جام ملت‌های فوتسال آسیا به تیم ملی افغانستان کمک کرد تا تیم ملی قرقیزستان را شکست دهد و برای اولین بار به جام جهانی فوتسال صعود کند.

فیفا به سراغ مهران غلامی رفته و با او گفت‌وگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

مهران غلامی روز صعود به جام جهانی فوتسال را بهترین روز زندگ یخود دانست و اظهارداشت: ما یک بازی عالی انجام دادیم و به لطف یک نتیجه بسیار خوب، توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. واقعاً احساس غرور می‌کنم که ما کسانی بودیم که کشورمان را برای اولین بار به جام جهانی رساندیم.

او در ادامه گفت: من همیشه آرزو داشتم، افغانستان را در جام جهانی ببینم. از ابتدا این هدف کادر فنی و بازیکنان تیم ملی افغانستان بود. ما تمرینات پرفشار و دوری از خانواده را تحمل کردیم و امروز اینجا هستیم.

شماره ۸ تیم ملی فوتسال افغانستان ادامه داد: با تمام احترام به ورزشکاران پرافتخار کشورم، ما توانستیم بزرگترین دستاورد تاریخ ورزش افغانستان را به دست آوریم. من خودم شاهد مردمی بودم که در شهر‌های مختلف برای جشن گرفتن این دستاورد تاریخی به خیابان‌ها رفتند.

او در ادامه تاکید کرد: اینکه بتوانم در این سن کم در جام جهانی به کشورم خدمت کنم، برای من افتخار آمیز است. من از تمام فداکاری‌هایی که خانواده‌ام انجام دادند تشکر می‌کنم. من از خدا سپاسگزارم. فکر نمی‌کنم احساسی بهتر از این وجود داشته باشد.

جوانترین بازیکن جام جهانی فوتسال ازبکستان تاکید کرد: برای یک بازیکن هیچ لذتی بهتر از نمایندگی از کشورش در بزرگترین تورنمنت جهان نیست. فکر می‌کنم بهترین عملکرد خود را در جام ملت‌های آسیا انجام دادم و طبیعی است که در جام جهانی هم این کیفیت ادامه پیدا خواهد کرد.

مهران غلامی افزود: هدف ما صعود از گروه خودمان است. آنگولا تیم بسیار خوبی است و اولین بازی ما بسیار جذاب خواهد بود. آرژانتین یکی از قدرت‌های جهانی است، اما ما آماده هستیم تا در هر سطحی با آنها رقابت کنیم.

او تاکید کرد: ما با شجاعت بازی خواهیم کرد من چندین بازیکن آرژانتینی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنم. بازی در مقابل نیکو سارمینتو، دروازه‌بان و کریستین بوروتو شماره ۹ آنها برای من بسیار ارزشمند است.

غلامی با بیان اینکه ما کسی را دست کم نمی‌گیریم و هر تیمی که در اینجا حضور دارد، تیم خوبی است گفت: از مردم شریف افغانستان که همیشه به من لطف دارند و از من حمایت میکنند تشکر می‌کنم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->