تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

آموزش‌های مجازی بیشترین آسیب را به کودکان وارد کرد / اجرای طرح «نشاط دانش‌آموزی» در مشهد

  • کد خبر: ۲۵۱۳۲
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
آموزش‌های مجازی بیشترین آسیب را به کودکان وارد کرد / اجرای طرح «نشاط دانش‌آموزی» در مشهد
کارشناس آموزش ابتدایی گفت: آموزش‌های مجازی در مدت تعطیلی مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌دبستانی بیشترین آسیب را به کودکان وارد کرد.

تکتم جاوید-لیلا عرفانی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: شیوه آموزش در این 2ماه نه‌تنها کمکی به یادگیری و خلاقیت بچه‌های سنین مهدکودک و پیش‌دبستانی نکرد، بلکه آن‌ها را به هکرهای کوچک تبدیل کرد.
وی اضافه‌کرد: فرستادن تکالیف از راه دور به شکلی که والدین و خواهر و برادر کادرستی درست کنند و وظایف کودک را انجام بدهند، تأثیری در یادگیری ندارد و کودک هم نمی‌تواند به شکل آنلاین با مربی خود ارتباط واقعی برقرار کند.
این کارشناس آموزش ابتدایی گفت: مهارت‌هایی همچون دست‌ورزی با انجام فعالیت‌های عملی یا ارتباط اجتماعی تنها در محیط آموزشی امکان‌پذیر است و با فاصله کودک از فضای یادگیری میسر نیست.
عرفانی با اشاره به اجرای طرح نشاط دانش‌آموزی با مجوز آموزش‌وپرورش استان افزود: این طرح که اجرای آن را از روز شنبه 6 اردیبهشت‌ماه آغاز کردیم، برمبنای مراجعه حضوری به در منازل کودکان و آموزش چهره‌به‌چهره آن‌هاست.
وی ادامه داد: در این طرح هر روز به خانه کودک مراجعه و تکالیفش را بررسی می‌کنیم. این حضور در کنار کودک باعث می‌شود احساس وابستگی به فضای آموزشی ایجاد شود و همچنین می‌توان آموزش‌هایی مانند رعایت بهداشت، استفاده از ماسک و... را از نزدیک به کودک ارائه داد.
وی گفت: همه تلاش ما این است که ارتباط کودک را تا حدامکان از فضای مجازی و اینترنت کمتر کنیم تا میزان آسیب‌ها کمتر شود و بنا داریم این طرح را در تمام تابستان و سال تحصیلی بعدی که احتمال وجود بیماری کرونا و تعطیلی مدارس وجود دارد، ادامه بدهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->