آژیر قرمز در تل آویو | اسرائیل زیر آتش موشک های مقاومت + فیلم (۶ مهر ۱۴۰۳) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین: باید عضویت رژیم صهیونیستی در مجمع‌عمومی سازمان ملل به حالت تعلیق درآید حمله حزب‌الله به مقر اطلاعاتی ارتش صهیونیستی با ۵۰ موشک صحبت های پزشکیان پس از بازگشت از نیویورک در فرودگاه تهران + فیلم تمامی اقدامات مدیران قضایی باید در جهت مصلحت عمومی در جامعه اسلامی سامان یابد آیت‌الله علم‌الهدی: فعالیت‌های اوقاف بعد از انقلاب نقش پررنگی در تثبیت نظام و اعتقادات مردم دارد اسرائیل مدعی ترور «محمد سرور» مسئول یگان پهپادی حزب الله شد + فیلم حزب الله ۵۰ موشک به «احیهود» شلیک کرد | موشکباران پایگاه «دادو» رهبر انصارالله یمن: حزب الله در دفاع از امت اسلام نقش محوری دارد دستگیری متهم به ۲۵ فقره سرقت لوازم پارک‌ها و فضا‌های سبز در مشهد (۵ مهر ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به یک مدرسه در غزه ۱۵ شهید برجای گذاشت (۵ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۷۰۰ شهید افزایش یافت حمله جدید رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت + فیلم (۵ مهر ۱۴۰۳) توسعه متوازن، مهمترین هدف شورای ششم مشهدمقدس ظریف به سید حسن نصرالله پیام داد در جلسه وزیر نیروی ایران و وزیر انرژی روسیه چه گذشت؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی: یاد گرامی شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران و منحرف نشدن از جهت‌گیری‌های انقلاب است وزیر امور خارجه: تضمین صلح در منطقه بدون آتش بس در غزه ممکن نیست + فیلم شورای اطلاع‌رسانی دولت، گزارش جامع سفر رئیس جمهور به نیویورک را منتشر خواهد کرد فرمانده کل سپاه: غیرت و شرافت ایرانی پزشکان و پرستاران در دوره دفاع مقدس ستودنی بود
سرخط خبرها

تعطیلی پنجشنبه‌ها با مخالفت کمیسیون اقتصادی همراه شد

  • کد خبر: ۲۵۱۷۳۵
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
تعطیلی پنجشنبه‌ها با مخالفت کمیسیون اقتصادی همراه شد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف هستم و نظر کمیسیون اقتصادی مجلس نیز بر همین اصل استوار است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید شمس‌الدین حسینی در دیدار با فعالان اقتصادی استان فارس اظهار کرد: با توجه به تدوین سند شیراز سومین حرم اهل بیت قرار است مجلس نیز برنامه‌ریزی‌های خود را براساس این سند مهم برای توسعه فارس تدوین کند.

وی افزود: استان فارس با توجه به ظرفیت هایی که دارد می‌تواند عاملی برای توسعه باشد از این رو باید شرایط توسعه‌محوری فارس فراهم شود. استان فارس پیشران توسعه الکترونیک است و جزء استان های پیشرو در حوزه اقتصاد الکترونیک به شمار می‌رود، از این رو می‌توان از این ظرفیت هم برای توسعه‌یافتگی اقتصاد فارس استفاه کرد.

حسینی بیان کرد: حضور نمایندگان مجلس در میان فعالان اقتصادی می‌تواند به شناخت مشکلات اقتصادی جامعه کمک کرده تا بتوان برنامه‌ریزی و تدوین قانون با توجه به نیاز فعالان اقتصادی صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات اقتصادی در کشور موجب شده تا سرمایه اجتماعی با کاهش مواجه شود از این رو باید با اجرای برنامه هفتم توسعه بخش قابل توجهی از مشکلات که توسط دولت، مجلس و اتاق بازرگانی احصا شده و راهکارهای برون‌رفت از آن نیز در نظر گرفته شده است، حل شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی باید با نگاهی ویژه به دنبال برطرف کردن مشکلات برنامه هفتم توسعه باشند، البته در کنار مشکلات، نقاط قوت این برنامه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

حسینی در خصوص مشکلات واحدهای اقتصادی و تامین اجتماعی عنوان کرد: در تامین اجتماعی چون میزان درآمدها و هزینه‌ها برابری ندارد و ناترازی در این حوزه دیده می شود مجبور خواهد بود از طرق مختلف اقدام به جذب منابع مالی از افراد کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص تعطیلی پنجشنبه گفت: قطعا با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف هستم و نظر کمیسیون اقتصادی مجلس نیز بر همین اصل استوار است.

وی اضافه کرد: اگر بیشتر از حدی تعطیلی افزایش یابد بنگاه‌های اقتصادی به سمت تعطیلی گام برمی‌دارد، این در حالی است که در خصوص تعطیلی پنجشنبه باید کمیسیون اقتصادی اظهار نظر کند، اما شاهد هستیم که کمیسیون اجتماعی مجلس به جای کمیسیون اقتصادی اقدام به بررسی تعطیلی پنجشنبه کرده است.

حسینی تصریح کرد: براساس آماری که وزیر اقتصاد اعلام کرده رشد اقتصاد کشور امسال نسبت به سال گذشته کمتر بوده و اصلی ترین عامل این کاهش هم به علت قطعی برق است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->