سرخط خبرها
کاپیتان مشهدی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی از آمادگی تیم برای حضور در پلی‌آف می‌گوید

تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم

  • کد خبر: ۲۵۸۹۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم
فوتسالیست‌ها در بلاتکلیف‌ترین حالت ممکن قرار دارند، از سویی مسئول سازمان لیگ می‌گوید قطعا بازی‌های پلی‌آف برگزار می‌شود و ...
مژده رنگیان/ شهرآرانیوز - فوتسالیست‌ها در بلاتکلیف‌ترین حالت ممکن قرار دارند، از سویی مسئول سازمان لیگ می‌گوید قطعا بازی‌های پلی‌آف برگزار می‌شود و ازسوی‌دیگر هنوز هیچ کسی درباره برگزاری مرحله پلی‌آف صحبتی با سرمربیان و مدیران تیم‌ها نداشته و ابلاغ رسمی نیز به باشگاه‌ها ارسال نشده است. عده‌ای نیز از برگزاری مسابقات در اواخر خردادماه صحبت می‌کنند. بااین‌حال تنهاتیم خشنود از این شرایط، ظاهرا تیم ملی‌حفاری اهواز است که در هفته آخر مرحله مقدماتی به‌خاطر برنامه مشهدی‌ها در پلی‌آف به صدر جدول رسیدند و حالا اصرار دارند که لیگ در همین‌جا به پایان برسد و قهرمان لیگ شوند.
مریم رضاپور، کاپیتان مشهدی تیم استان، در پاسخ به کری‌هایی که حریفان در این مدت می‌خوانند، تصریح می‌کند: ما هم قطعا برای حریفان خود کری می‌خوانیم؛ چون توانایی و قدرتش را داریم. خواسته ملی‌حفاری برای پایان لیگ عادلانه نیست، زیرا اگر نگاهی به جدول در طول فصل داشته باشیم، هفته‌های صدرنشینی تیم مشهد از هر تیم دیگری بیشتر است و نمی‌توان به‌این‌راحتی صدرنشین هفته پایانی را قهرمان لیگ اعلام کرد، زیرا تیم ما به‌خاطر برنامه پلی‌آف ترجیح داد از تمام توان خود استفاده نکند و صدر جدول برایش مهم نبود. ما نیز زحمت کشیده‌ایم و می‌خواهیم تا لحظه آخر برای قهرمانی بجنگیم.
او ادامه می‌دهد: بازیکنان در این مدت که از توپ‌ودروازه دور بوده‌اند، انگیزه مضاعفی برای بازگشت دارند. من شخصا دلم برای بازی با توپ و رفتن به میدان، هم‌تیمی‌ها و مربی، بسیار تنگ شده است و بچه‌های دیگر تیم نیز همین‌طور هستند. هرچیزی که از انسان گرفته شود، بیشتر به آن راغب می‌شود و حال‌وروز ما بازیکنان هم این‌روز‌ها همین است. بچه‌ها منتظر هستند بازی‌ها از سر گرفته شود تا با انگیزه و غیرت بالا برای رسیدن به هدف بجنگند. در این مدت همه بازیکنان تیم از راه دور هم پای‌کار بوده‌اند و تمامی تمرینات و دستورات مربیان را اجرا می‌کردند.
رضاپور با اشاره به مصدومیت‌های زیادی که تیم با آن روبه‌رو بود، خاطرنشان می‌کند: شرایط تیم مشهد اواخر مرحله مقدماتی چندان خوب نبود و دلیل آن نیز مصدومیت‌های پشت‌سرهم بازیکنان بود؛ به‌طوری‌که به شوخی به سرمربی تیم گفتم اگر مسابقات طولانی‌تر شود، تیم تمام می‌شود. زهرا محمدزاده رباط پاره کرد، نسیمه غلامی از ناحیه شست پا، سارا شیربیگی زانو، خودم از ناحیه کمر و طناز آرمات و رؤیا کلاتی و زهرا لطف‌آبادی بازیکنان مصدوم تیم در هفته‌های پایانی بودیم که قطعا روی عملکرد تیم نیز تأثیر گذاشت. در آن هفته‌های پایانی فشار روحی‌روانی روی بازیکنان بسیار بالا بود و ناخودآگاه بازیکنان مستعد مصدومیت می‌شدند که نتیجه آن را هم دیدیم. او می‌گوید: ازآنجاکه هیچ کار خدا بی‌حکمت نیست، شاید شیوع ویروس و تعطیلی رقابت‌ها نیز به ما این فرصت را داد تا آسیب‌ها بهبود یابد و مانند روز‌های اوجمان در لیگ که صدرنشین بودیم، به رقابت‌ها بازگردیم. در این مدت فشار تمرینات سخت از روی بازیکنان برداشته شد و در کنار تمرینات بدن‌سازی و قدرتی، خداراشکر آسیب‌ها خوب شده‌اند. با شروع دوباره مسابقات، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی تیم‌های مدعی قهرمانی را غافل‌گیر خواهد کرد و بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذاریم. در این تعطیلات، تمرینات گروهی و حرفه‌ای نداشته‌ایم؛ اما مربی بدن‌ساز تیم، تمریناتی برای حفظ آمادگی جسمانی به بازیکنان داده و هرروز آن‌ها را دنبال می‌کنیم. تمرینات توپی چندانی نداریم، زیرا فضای خانه‌ها چنین‌فرصتی را به ما نمی‌دهد و منتظریم با بازشدن دوباره سالن‌ها، تمرینات گروهی را از سر بگیریم.
بازیکن مشهدی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره نتیجه‌ای که در تنهابازی برگزارشده از پلی‌آف در مشهد رقم خورد، تصریح می‌کند: در بازی رفت با مس رفسنجان سایه همین آسیب‌ها بر سر تیم بود. خودمان از عملکردمان راضی نبودیم و همگی بعد از پایان بازی باوجود کسب تساوی ناراحت بودیم. از همان‌جا بود که خود را برای بازی برگشت آماده کردیم و منتظریم تا آن نتیجه را جبران کنیم. مس تیم بسیار خوبی است و با غیرت بازی می‌کند. آن‌ها نیز شایسته حضور در فینال هستند. حتی تیم‌های پنجم تا هفتم نیز این شایستگی را داشتند که در پلی‌آف حضور داشته باشند، زیرا سطح لیگ امسال بسیار بالا بود. بااین‌حال ما نیز این فصل برای رسیدن به فینال خیلی تلاش کردیم و با احترام به تمامی‌حریفان، یک پای فینال خواهیم بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->