نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

یزدانی به توکیو می‌رود؟

  • کد خبر: ۲۶۷۰۰
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
یزدانی به توکیو می‌رود؟
رئیس فدراسیون کشتی از اعلام آمادگی رضا یزدانی، آزادکار باتجربه ایران و دارنده ۲ طلای جهان، برای حضور در میادین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا دبیر در نشست بررسی چرخه انتخابی تیم ملی با خبرنگاران در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه همه کشتی‌گیران در هر وضعیتی اگر توانایی کشتی گرفتن دارند می‌توانند طبق قانون جدید وارد چرخه انتخابی شوند، گفت: با رضا یزدانی هفته پیش صحبت کردم. گفت تمرین می‌کنم و می‌خواهم کشتی بگیرم. او پسر خوب و قهرمان بزرگی است و امیدوارم موفق باشد.

وی افزود: تمام ۹۷ کیلوگرم‌های ما باید بیایند در قهرمانی کشور کشتی بگیرند تا طبق قانون در چرخه انتخابی کشتی قرار بگیرند. 

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: علیرضا کریمی نیز درست است به یک وزن بالاتر آمده است، اما او آسیب‌دیده بود و باید عادلانه تصمیم بگیریم. بنابراین او می‌تواند پس از کسب آمادگی با نظر سرمربی تیم ملی وارد چرخه شود و نیازی نیست حتما از قهرمانی کشور ورود کند.

دبیر گفت: ما شرایط انتخابی را در مجمع تصویب می‌کنیم تا قانون شود. ما می‌خواهیم این باب شود که اگر حق کشتی‌گیری خورده شد، بتواند برود شکایت کند و هر کس از جمله من اگر مقصر بودیم در دادگاه پاسخ‌گو باشیم. حق خیلی‌ها در تاریخ کشتی ما خورده شده است و می‌خواهیم روشی قانونی اجرا کنیم تا دیگر حقی از کسی ضایع نشود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->