ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

قهر و عصبانیت دبیر در فدراسیون کشتی / ماجرای انتخابی که دردسرساز شد

  • کد خبر: ۲۵۸۵۴
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
قهر و عصبانیت دبیر در فدراسیون کشتی / ماجرای انتخابی که دردسرساز شد
جلسه رئیس فدراسیون کشتی با سرمربیان تیم‌های ملی درباره بررسی شیوه اجرای چرخه انتخابی با تأکید علیرضا دبیر بر اجرای این چرخه و قهر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه بحث و بررسی درباره شیوه اجرای چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با حضور علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، غلامرضا محمدی و محمد بنا، سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، محسن کاوه، مدیر تیم ملی کشتی آزاد، و حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی، برگزار شد.

در این جلسه علیرضا دبیر بر اجرای دقیق و کامل چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی برای انتخاب ملی‌پوشان در رویدادهای جهانی و المپیک تأکید کرد که این موضوع با واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد همراه شد و او خواستار این شد که سرمربیان تیم‌ملی نیز بتوانند نظر خود را درباره انتخاب نفرات نهایی اعمال کنند که با مخالفت رئیس فدراسیون کشتی مواجه شد.

دبیر در این جلسه تأکید کرد اجرای قانون باید مبنای انتخاب ملی‌پوشان باشد چرا که فدراسیون نمی‌خواهد با بی‌توجهی به این موضوع باعث بی‌عدالتی و ایجاد حواشی مختلف برای تیم‌های ملی شود.

دبیر در این جلسه تأکید کرد انتخاب کشتی‌گیران وظیفه سرمربی نیست و کادر فنی فقط موظف است کشتی‌گیران را آماده حضور در میادین کند و این خود کشتی‌گیر است که باید با عملکرد خوب خود موجب انتخابش شود.

دبیر همچنین در این جلسه با قاطعیت عنوان کرد من نمی‌گذارم هیچ‌کس کشتی‌گیران مدنظر خود را بدون توجه به قانون، ملی‌پوش کند.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین از سرمربیان تیم‌های ملی خواسته اگر طرح و ایده‌ای درباره نحوه اجرای چرخه انتخابی دارند به او ارائه کنند در غیر این صورت وی تعارفی با هیچ‌کس در این زمینه ندارد و تا ۲ یا ۳ هفته دیگر روند اجرای چرخه انتخابی را اعلام خواهد کرد.

 اعلام این مواضع از سوی رئیس فدراسیون کشتی به مذاق غلامرضا محمدی خوش نیامد و وی در میانه بحث با حالت قهر اقدام به ترک جلسه کرد.

این اقدام محمدی با ناراحتی شدید رئیس فدراسیون کشتی همراه بود و باید منتظر ماند و دید چه تبعاتی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->