وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

عجب حلوای قندی تو!

  • کد خبر: ۲۷۰۵۳
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
عجب حلوای قندی تو!
محسن چاووشی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است، این‌بار برای ایران

محبوبه عظیم زاده/شهرآرانیوز - خاموشی و خلوت خودش را دارد و با ثبات و سکون، همیشه کاری را انجام می دهد که به آن اعتقاد دارد و فکر می کند درست است. با این حال، هر از گاهی حاشیه ای درست می کند یا حاشیه ای برایش درست می شود و یک راست تبدیل می شود به خبر یک رسانه ها و دنیای واقعی و دنیای مجازی. یک مرتبه به واسطه ترانه سطح پایین یکی از موزیک هایش، یک مرتبه با یک دندگی کردنش برای حذف نکردن یکی دو آهنگ از آلبوم جدیدش، بار دیگر به خاطر حمله به صدایش و این ادعا که صدایش کامپیوتری و ساختگی  است و به تازگی هم به خاطر جدال اینستاگرامی اش با یکی از خواننده های آن ور آبی و همسرش.


کنایه چاوشی به کنسرت در عربستان
داستان از جایی شروع شد که محسن چاوشی در اینستاگرام نوشت: «با ید ا... و با تیغ علی ذوالفقار، سینه گردنکشان اذن دهد می درم.» این پست او واکنش عجیب همسر یکی از خواننده‌های آن‌ور‌آبی ، را در پی داشت. او به چاوشی تاخت و گفت که چرا باید در اوج اتفاقات مهم اجتماعی دیگر، چاوشی چنین چیزی بگوید و چنین پستی را منتشر کند؟ سروصداها اما از پست بعدی چاوشی اوج گرفت؛ پستی که کلمات و ترکیب هایی مثل «عربده خواه»، «عربستان»، «شبه ماه» و «عربده کشی که شهامت تهران را ندارد»، خیلی سریع و شدید همه را متوجه این نکته کرد که این صحبت ها به ماجرای کنسرت خوانندگان آن ور آبی در عربستان برمی گردد. کنسرتی که در همان زمان با انتقادهای بسیاری در فضای مجازی همراه بود و بسیاری از کاربران این سئوال را مطرح کردند که چرا این خوانندگان آن ور آبی در کشوری که به کودک‌کشی معروف است کنسرت گذاشته‌اند.
بااین حال،همسر آن خواننده، مجدد نطق غرایی علیه چاوشی سر داد؛ نطقی که شبیه به صحبت های خود چاوشی شمشیر را از رو بسته بود. او جواب چاوشی را سراپا خشم و بددهانی خواند و البته خودش را سیاه چاله ای متعفن؛و چاوشی را خواننده ای ماشینی خطاب کرد و در نهایت به او گفت: «مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموزی.»


بیشتر بخوانید: ویدئو/طاق ثریا؛ جدیدترین موزیک ویدئو محسن چاوشی پس از حواشی اینستاگرامی اخیر

حضور پررنگ طرفداران چاوشی در فضای مجازی
درست همانند گذشته که هر وقت نام چاوشی بر سر زبان ها آمده، خیل هوادارنش به حمایت از او پرداخته اند، این مرتبه هم دوستدارانش، مجهز، به میدان آمدند و از در پشتیبانی او وارد شدند. با اینکه چاوشی کامنت های آخرین پست اینستاگرامش را بسته، کاربران در هزارو یک جای دیگری که در اختیارشان است حرفشان را زده اند. عده ای گفته اند: «اون خواننده ها خودشون و مملکتشون رو فروختند و کار درستی نکردند»، «چاوشی ثابت کرده دلش برای سرزمینش و مردمش می تپه. این پست تندوتیز و سراسر خشم هم از همین احساس ناشی می شه»، «این خانم هم یه چیزی تو مایه های بابای آراته که اسمش به واسطه یه اسم دیگه معروف شده و حالا به خودش اجازه می ده همه چی بگه.»
در ادامه نیزخواننده آن‌ور آبی در یک ویدئوی کوتاه از چاووشی گفت و بخش‌هایی از آهنگ امیربی‌گزند او را خواند. اتفاقی که دوباره کاربران فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند، برخی کاربران بر این اعتقاد بودند که ابی تصمیم داشته با خواندن بخشی از این ترانه، صدایش را به رخ چاووشی و هواداران او بکشد، هدفی که به‌نظر بسیاری از کاربران فضایی چندان محقق نشد.


فقط عاشق مردمت باش
با تمام این اتفاق ها و حاشیه های آن، محسن چاوشی ثابت کرده است علاوه بر اینکه خواننده محبوب قشر زیادی از مردم است، درد مردم و رسالت های انسانی اش هم برایش مهم است. شاید خودتان پست یکی مانده به آخر چاوشی را هم ملاحظه کرده باشید؛ پستی که درواقع فراخوان کمک برای نجات یک جوان محکوم به قصاص است . اتفاقی که البته چاوشی بارها و بارها آن را پیش از این هم تکرار کرده و به همین واسطه توانسته است جوان هایی را از مرگ نجات بدهد و اتفاقا نتیجه آن را هم دوباره با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. حالا این مرتبه چاوشی رسالتی دیگر برای خودش متصور شده است.


بعید است او از جایگاه این خواننده آن ور آبی، بی خبر باشد. بااین حال، چیزی که مطرح بوده تعدی به موزیک یا حتی صدای او نیست، بلکه چاوشی با پیش کشیدن مسئله حمایت از عربستان و خواندن برای آن ها، مقابله به مثل کرده است.لابه لای تمام این سروصداها کاربری نوشته بود: «آقای چاوشی همین‌طوری بمون و هم‌چنان از مردمت و سرزمین دفاع کن و عاشق وطنت باش.» نوشته ای که احتمالا می تواند دلیل این کار چاوشی و دلیل محبوبیتش را برای مردم بیش از پیش آشکار کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->