۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد
سرخط خبرها

بلاتکلیفی ۶ ساله طرح راهبردی توس/ ثبت جهانی توس پس از ۵۲ اثر دیگر!

  • کد خبر: ۲۷۲۶۱
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
بلاتکلیفی ۶ ساله طرح راهبردی توس/ ثبت جهانی توس پس از ۵۲ اثر دیگر!
رئیس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس گفت: طرح محدوده منفصل توس ۶ سال است که بلاتکلیف باقی‌مانده و اکنون اداره کل راه و شهرسازی استان قول یک ماهه برای تعیین تکلیف این طرح داده شده است.

لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز-مسعود ریاضی افزود: محدوده منفصل توس از سال ۹۳ به شهر پیوسته است و از سال ۷۵ رهبر انقلاب درخصوص کار‌های ناچیز انجام شده دراین‌باره اظهار گله‌مندی کرده‌اند.

وی گفت: شورای پنجم به محض استقرار در اولین روز کاری خود برای اولین‌بار در شهریورماه ۹۶ کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس را راه‌اندازی کرد.

وی افزود: برای تحقق هر پروژه در منطقه توس در این دوره مدیریت شهری باید از چند الک ایده‌پردازی، طراحی، انجام توافق‌های لازم و طی بوروکراسی‌های موجود و نهایت اجرا گذر کرد.


وی با اشاره به ایجاد فضای جلوخان آرامگاه فردوسی با ۷ هکتار و مساحت ۴ هکتار فضای پارکینگ و خدماتی افزود: این فضادر اسفندماه ۹۸ به بهره‌برداری کامل رسید.

وی ادامه داد: پروژه مسیر دسترسی از جلوخان آرامگاه فردوسی به کهندژ کلید خورده است، کهن دژ یک اثر تاریخی ۱۰۰۰ ساله است که در ۸۰۰ متری غرب آرامگاه حکیم قراردارد.


ریاضی به مجموعه ورزشی چهاربرج در زمینی به مساحت یک هکتار اشاره کرد و گفت: این زمین را اهالی به شهرداری هدیه داده‌اند و اکنون مشاور آن انتخاب شده است، دروازه ورودی شهر مشهد در سه‌راه شاهنامه نیز مطالعات مرحله اول آن انجام شده است.

وی ادامه داد: سامان‌دهی پل کشف‌رود و دروازه رودباره که ترمیم و بازسازی دروازه ۱۰۰۰ ساله باره توسط میراث فرهنگی آغاز و با کمک مالی و همکاری شهرداری ادامه خواهد یافت.

وی گفت: پارک مفاخر توس در آرامستان سفالقان که در حال طی کردن مراحل تملک است، ایجاد مطالعات فاز یک فضای ۳۰ هکتاری پردیس توس از پل کشف‌رود تا آرامگاه و بازسازی عمارت اربابی چهار‌برج نیز در دست اجراست.

وی گفت: یک طرح شهری متأسفانه ۶ سال است که بلاتکلیف باقی مانده و اکنون موضوع ثبت جهانی توس پس از ۵۲ اثر دیگر قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->