اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها

تأکید به تصویب ۷ حوزه طرح تفصیلی در سال ۹۹

  • کد خبر: ۲۷۶۰۴
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
تأکید به تصویب ۷ حوزه طرح تفصیلی در سال ۹۹
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال ۹۹ هر ۷ حوزه طرح تفصیلی باید به تصویب شورای شهر مشهد برسد.
طنین همتی/ شهرآرانیوز؛ محمد هادی‌نیا با بیان این مطالب، درباره اولویت برنامه‌های کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد اضافه کرد: امسال به سرانجام رسیدن طرح‌های تفصیلی در اولویت کمیسیون است تا هر ۷ حوزه طرح تفصیلی به تصویب شورا برسد.
وی گفت: تأکید به تکمیل اسناد باقی‌مانده طرح جامع، سند بلندمرتبه‌سازی و سند پهنه‌بندی حریم است تا این ۲ اولویت به کمیسیون ماده ۵ فرستاده شود.
نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک در ادامه اضافه کرد: سروسامان دادن به گردش‌کار صدور مجوز شهرسازی و معماری و مجوز‌های پروانه و پایان‌کار در اولویت‌های بعدی امسال ماست. برهمین مبنا شفافیت در تصمیم‌گیری کمیته‌های هیئت‌های فنی شهرسازی در دستورکار است که در قالب مصوبات شورا ان‌شاءاللّه اتفاق خواهد افتاد.
هادی‌نیا یادآور شد: ۱۸ محله گروه هدف در حاشیه شهر است که مشوق‌های آن مصوب شده است و به فراخور تقویت دفاتر در دستورکار است و کاری که کمیسیون باید انجام دهد، این است که در صورت امکان این برنامه‌ها را با طرح تفصیلی هماهنگ کند که به تصویب برسد.
وی گفت: بحث مشوق‌هایی در حوزه بافت تاریخی و مشوق‌های محلات هدف بازآفرینی را داریم و باتوجه‌به شرایط کرونا به‌دنبال این هستیم که مشوق‌های ساختمان چه در حوزه ضوابط و مقررات و چه در حوزه تخفیفات که در بازه زمانی اواخر خردادماه و اوایل تیرماه یا از طریق لایحه شهرداری و شورا نوشته شود را داشته باشیم تا این تخفیفات، ضوابطی رونق‌بخش در حوزه ساخت‌وساز و حوزه مالی داشته باشند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی در ادامه تصریح کرد: یکی از کار‌هایی که از سال گذشته دنبال می‌شود، تکمیل برنامه‌ها در راستای رسیدن به شهر الکترونیک است. از ۵۲ وظیفه‌ای که شهرداری در بحث شهرسازی الکترونیک داشته است، بخش عمده آن مربوط به حوزه شهرداری است که در منطقه ۸ و ۱۲ شهرداری اتفاق افتاده است.
وی تأکید کرد: شهر الکترونیک در سال ۹۹ از برنامه‌های شهرداری است که نیمی از شهرداری‌های مناطق شهرسازی الکترونیک خواهند داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->