یمن: راه سید حسن نصرالله ادامه دارد آیین تجلیل از پیشکسوتان عملیات شکست حصر آبادان | فرمانده لشکر ۷۷ پیروز خراسان: عملیات ثامن‌الائمه کوبنده‌ترین سیلی ایران به رژیم بعث بود پزشکیان: شهادت نصرالله، شجره طیبه مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند تصاویر با کیفیت شهید سیدحسن نصرالله + دانلود بیانیه آستان قدس رضوی در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان + عکس و بیوگرافی نشست اضطراری گالانت و رئیس موساد پس از شهادت سید حسن نصرالله برگزار شد سید هاشم صفی الدین، جانشین احتمالی شهید سیدحسن نصرالله، کیست؟ + بیوگرافی و سوابق اعلام سه روز عزای عمومی در عراق به دلیل شهادت سیدحسن نصرالله پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌های بین‌المللی در پی شهادت سید حسن نصرالله کنعانی: راه پرافتخار سید مقاومت ادامه خواهد یافت بعد از شهادت سیدحسن نصرالله، چه کسی دبیرکل حزب‌الله لبنان می‌شود؟ + جانشین‌های احتمالی پیام تسلیت شخصیت ها و مقامات جمهوری اسلامی در پی شهادت «سید حسن نصرالله» بیانیه حماس در پی شهادت سید حسن نصرالله سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان به شهادت رسید پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان ویدئو | لحظه اعلام خبر شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در شبکه خبر ارتش اسرائیل در حمله به ضاحیه بیروت از چه نوع بمب‌هایی استفاده کرد؟ چرایی اولویت‌بخشی به خروج اتباع غیرمجاز از ایران این هفته کدام وزاری دولت میهمان کمیسیون‌های تخصصی مجلس هستند؟ یک سفر؛ حاشیه، متن و فرامتن!
سرخط خبرها

پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

  • کد خبر: ۲۹۱۱۱۱
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
سید حسن خمینی در پی اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله، ضمن واکنش به این عمل کوردلانه اسرائیل، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله تاکید کرد: راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است؛ اما درک مختصات دوره جدید از مبارزه با استکبار ضرورت فوری و حیاتی این شهادت‌های عظیم است. همانگونه که شهید نصرالله با تکیه بر عقلانیت بی بدیل خویش به مدت بیش از ۳۰ سال نهال حزب الله لبنان را با عبور دادن از طوفان‌های سهگین تبدیل به درختی تناور و ریشه دار کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا»

رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و برادری عزیز و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صد‌ها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند. برای آنانکه با سید عزیز آشنایی داشتند به خوبی واضح بود که برای او مرگ در بستر عار بود و آرزوی او شهادت به دست شقی‌ترین مردمان بود. 


شهادت، به تعبیر امام خمینی «هنر مردان خداست» و بنا به نقلی از شهید بهشتی «مقلدان خمینی سرنوشتی جز شهادت ندارند» و تمام مقلدان آن رهبر کبیر آرزوی رسیدن به این درجه عالی را داشته و دارند، اما این جنایت عظیم و نابشخودنی هرگز نباید بی پاسخ بماند و حرکت متحد و دقیق جبهه مقاومت را می‌طلبد.

امروز بیش از قبل واضح است که رژیم جعلی صهیونیستی بدون کمک مالی، نظامی، اطلاعاتی و دیپلماتیک دولت آمریکا و دولت‌های بزرگ اروپایی قادر به اینگونه رفتار‌های افسارگسیخته نیست و عامل و مسبب واقعی تمام این وحشی گری‌ها شیطان بزرگ است.

راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است؛ اما درک مختصات دوره جدید از مبارزه با استکبار ضرورت فوری و حیاتی این شهادت‌های عظیم است. همانگونه که شهید نصرالله با تکیه بر عقلانیت بی بدیل خویش به مدت بیش از ۳۰ سال نهال حزب الله لبنان را با عبور دادن از طوفان‌های سهگین تبدیل به درختی تناور و ریشه دار کرد.

امروز دفع نفوذ دشمنان، پرهیز از تفرقه و چنددستگی‌های پوچ و وحدت حول محور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای؛ لازمه عبور سالم از این مرحله حساس است.

انشاءالله به زودی خون مطهر نصرالله عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست. به امید آن روز!

وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم
سید حسن خمینی

۷ مهر ۱۴۰۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->