آیت‌الله علم‌الهدی: نفوذ فرهنگی تنها راه دشمن برای رخنه در جامعه است قدردانی استاندار خراسان رضوی از مردم و مسئولان پزشکیان: تعاملات سیاسی و اقتصادی ایران و ترکمنستان توسعه یابد تنش در جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بالا گرفت امیدواری پزشکیان به تسریع در امضای سند راهبردی با روسیه | پوتین: همکاری با ایران اولویت ماست + فیلم عراقچی: قطعا به هر اقدام اسرائیل با قدرت و قوت بیشتری پاسخ خواهیم داد + فیلم موضع روسیه درباره تشدید تهدید‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران تلفات رژیم صهیونیستی در حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی (۲۰ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان: گفتمان وفاق نیاز امروز جامعه جهانی است کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با حمله به ایران مخالفت کردند قالیباف: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند شکست‌های راهبردی خود را جبران کند ورود رئیس جمهور به اجلاس بزرگداشت مختوم‌قلی در عشق‌آباد + فیلم حمله موشکی به شمال حیفا در سرزمین‌های اشغالی (۲۰ مهر ۱۴۰۳) واکنش هلال احمر به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان صحرایی ایران در سوریه ۱۸ شهید و ۹۲ زخمی در حملات وحشیانه امشب دشمن به بیروت (۱۹ مهر ۱۴۰۳) +فیلم ادعای رسانه‌های دشمن: یکی از مسئولان حزب الله لبنان ترور شد ادعای مضحک رسانه‌ انگلیسی درباره سردار قاآنی تکذیب شد ویدئو| شمار شهدای لبنان به ۲ هزار و ۱۶۹ نفر رسید رئیس‌جمهور عازم ترکمنستان شد | پزشکیان درباره این سفر چه گفت؟ (۱۹ مهر ۱۴۰۳) نامه وزیر خارجه ایران به وزرای خارجه تمام کشور‌های جهان (۱۹ مهر ۱۴۰۳) صدراعظم آلمان: همچنان به اسرائیل سلاح ارسال می‌کنیم پاکستان ۷ اکتبر را روز ملی حمایت از فلسطین اعلام کرد انتصاب سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهدمقدس
سرخط خبرها

عراقچی: قطعا به هر اقدام اسرائیل با قدرت و قوت بیشتری پاسخ خواهیم داد + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۳۷۷۲
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
عراقچی: قطعا به هر اقدام اسرائیل با قدرت و قوت بیشتری پاسخ خواهیم داد + فیلم
وزیر خارجه کشورمان گفت: اروپا نقش فعال‌تری برای توقف تنش‌ها داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عباس عراقچی در مصاحبه با شبکه ایتالیایی "Tg ۳" در پاسخ به اینکه آیا آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به حمله موشکی ایران چراغ سبز نشان داده و آیا از سوی ایران تلافی خواهد شد، اظهار کرد: این چیز جدیدی نیست؛ اسرائیلی‌ها همیشه از آنها چراغ سبز داشته‌اند. هر کنشی، واکنشی خواهد داشت، این یک قانون فیزیک است بنابراین ما قطعاً به هر اقدام اسرائیل با قدرت و قوت بیشتری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره عملیات طوفان الاقصی گفت: ۷ اکتبر در خلاء رخ نداد، این یک داستان است، یک داستان ۸۰ ساله و حالا به واکنش اسرائیل نگاه کنیم؛ شما گفتید ۱۲۰۰ نفر در اسرائیل کشته شدند. آیا این موضوع به آنها حق کشتن ۴۲۰۰۰ نفر را می‌دهد؟ اکنون جامعه بین المللی باید برای جلوگیری از این امر تلاش کند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: این ایران نیست که باعث تشدید تنش در منطقه شده است. ما از جنگ هراسی نداریم، اما خواهان آن نیستیم.

عراقچی با انتقاد از رویکرد کشور‌های اروپا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی متذکر شد: من امیدوارم که اروپا نقش فعال‌تری برای توقف تنش‌ها داشته باشد؛ آنها گفتند «ما ابزار کافی نداریم!»، اما من اینطور فکر نمی‌کنم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->